У зв’язку із впровадженням системи електронного документообігу на базі програмного забезпечення «Автоматизована система управління документами «ДОК ПРОФ 3» Товариством із обмеженою відповідальністю «ТРАНСЛІНК КОНСАЛТИНГ», з метою підвищення ефективності і прозорості роботи Переяслав-Хмельницької міської ради та її виконавчих органів, покращення надання послуг для мешканців міста, відповідно до Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», розпорядження Кабінету Міністрів України від 13.12.2010 № 2250-р «Про схвалення Концепції розвитку електронного урядування в Україні», керуючись пунктом 20 частини 3 статті 42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»:
- Розпочати із 01 березня 2018 року перехід на електронний документообіг у Переяслав-Хмельницькій міській раді на базі системи управління документами комп’ютерної програми «Автоматизована система управління документами «ДОК ПРОФ 3”.
- Роботу на базі системи електронного документообігу у тестовому режимі завершити 28 лютого 2018 року.
- Керівникам управлінь, відділів та служб виконкому міської ради та керівниками відділів, управлінь та служб міської ради забезпечити впровадження електронного документообігу у підпорядкованих структурних підрозділах та здійснити перехід із паперового документообігу на електронний документообіг, максимально спростивши їх роботу.
- Контроль за виконанням даного розпорядження покласти на керуючу справами виконавчого комітету Гринець В.І.
Міський голова Т.В.Костін