1. Адресна грошова допомога надається сім’ям осіб з інвалідністю, дітей з інвалідністю, які за більшістю основних категорій життєдіяльності мають обмеження певного ступеня та перебувають у складних життєвих обставинах, які:
- задекларували/зареєстрували місце проживання (перебування) (фактичне місце проживання – для внутрішньо переміщених осіб) на території Київської області;
- не отримують грошової допомоги відповідно до заходів 1-5.3 Програми;
- середньомісячний сукупний дохід сім’ї (домогосподарства) не перевищує двох прожиткових мінімумів для вказаної категорії осіб станом на 01 січня року, в якому надається адресна грошова допомога (заявникам) (2361 грн * 2 = 4722 грн).
2. Для розгляду питання про виплату адресної грошової допомоги подається:
для сімей осіб з інвалідністю, які за більшістю основних категорій життєдіяльності мають обмеження певного ступеня та перебувають у складних життєвих обставинах:
заява від заявника або його представника на ім’я голови Комісії на отримання адресної грошової допомоги;
копія пенсійного посвідчення або копія посвідчення особи, яка одержує державну соціальну допомогу;
копії сторінок паспорта заявника у формі книжечки (1, 2 сторінки та сторінкизвідміткоюпрореєстраціюмісцяпроживання)абокопіяпаспортазаявникауформіпластиковоїкарткитипуID-1 (лицьовоготазворотногобоку),разоміз
копією витягу з Єдиного державного демографічного реєстру щодо реєстрації місця проживання;
копія документа про реєстраційний номер облікової картки платника податків (крім осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган та мають про це відмітку в паспорті. Такі особи подають копію сторінки паспорта, де є ця відмітка, чи інший підтверджуючий документ);
копія довідки медико-соціальної експертної комісії про встановлення інвалідності;
реквізити рахунку у банку для переказу коштів;
декларація про доходи та майновий стан осіб, які звернулися за призначенням усіх видів державної соціальної допомоги (згідно з Інструкцією щодо порядку оформлення і ведення особових справ отримувачів усіх видів соціальної допомоги, затвердженою наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 19 вересня 2006 року № 345, зареєстрованою в Міністерстві юстиції України 06 жовтня 2006 року за № 1098/12972);
для внутрішньо переміщених осіб – копія довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи;
індивідуальні відомості про застраховану особу за формою ОК-5 (відповідно до Положення про реєстр застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування, затвердженого постановою правління Пенсійного фонду України від 18 червня 2014 року № 10-1, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 08 липня 2014 року за № 785/25562 (у редакції постанови правління Пенсійного фонду України від 27 березня 2018 року № 8-1);
акт оцінки потреб сім’ї/особи (відповідно до наказу Міністерства соціальної політики України від 13 липня 2018 року № 1005 «Про затвердження форм обліку соціальної роботи з сім’ями/особами, які перебувають у складних життєвих обставинах», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 16 серпня 2018 року за № 943/32395);
документи, які підтверджують наявність обмежень певного ступеня та перебування у складних життєвих обставинах;
- для сімей дітей з інвалідністю, які за більшістю основних категорій життєдіяльності мають обмеження певного ступеня та перебувають у складних життєвих обставинах:
заява від законного представника дитини з інвалідністю на ім’я голови Комісії на отримання адресної грошової допомоги;
копія свідоцтва про народження дитини; після досягнення дитиною чотирнадцятирічного віку – копія паспорта у формі пластикової картки типу ID-1 (лицьового та зворотного боку);
копія документа про реєстраційний номер облікової картки платника податків (крім осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платників податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті);
копія медичного висновку про дитину з інвалідністю віком до 18 років;
копія індивідуальної програми реабілітації, що видана лікарсько- консультативною комісією лікувально-профілактичного закладу;
копії сторінок паспорта законного представника дитини у формі книжечки (1, 2 сторінки та сторінки з відміткою про реєстрацію місця проживання) або копія паспорта у формі пластикової картки типу ID-1 (лицьового та зворотного боку), разом із копією витягу з Єдиного державного демографічного реєстру щодо реєстрації місця проживання;
копія документа про реєстраційний номер облікової картки платника податків законного представника дитини (крім осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган та мають про це відмітку в паспорті. Такі особи подають копію сторінки паспорта, де є ця відмітка, чи інший підтверджуючий документ);
реквізити рахунку у банку законного представника дитини з інвалідністю для переказу коштів;
декларація про доходи та майновий стан осіб, які звернулися за призначенням усіх видів державної соціальної допомоги (згідно з Інструкцією щодо порядку оформлення і ведення особових справ отримувачів усіх видів соціальної допомоги, затвердженою наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 19 вересня 2006 року № 345, зареєстрованою в Міністерстві юстиції України 06 жовтня 2006 року за № 1098/12972); (до декларації додаються довідки про доходи)
для внутрішньо переміщених осіб – копія довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи;
індивідуальні відомості про застраховану особу за формою ОК-5 (відповідно до Положення про реєстр застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування, затвердженого постановою правління Пенсійного фонду України від 18 червня 2014 року
№ 10-1, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 08 липня 2014 року за № 785/25562 (у редакції постанови правління Пенсійного фонду України від 27 березня 2018 року № 8-1);
акт оцінки потреб сім’ї/особи (відповідно до наказу Міністерства соціальної політики України від 13 липня 2018 року № 1005 «Про затвердження форм обліку соціальної роботи з сім’ями/особами, які перебувають у складних життєвих обставинах», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 16 серпня 2018 року за № 943/32395); документи, які підтверджують наявність обмежень певного ступеня та перебування у складних життєвих обставинах.
3. Для отримання адресної грошової допомоги заявник чи його представник надає документи до управління соціального захисту населення Переяславської міської ради. Управління передає оригінали відповідних документів до Департаменту соціального розвитку та ветеранської політики Київської обласної державної адміністрації для формування справи на засідання комісії, що діє при Департаменті та регулює відповідні питання.
4. Згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 01.06.2020 № 587 «Про організацію надання соціальних послуг» до таких чинників відносяться: похилий вік; часткова або повна втрата рухової активності, пам’яті; невиліковні хвороби, хвороби, що потребують тривалого лікування; психічні та поведінкові розлади, у тому числі пов’язані із вживанням психоактивних речовин; інвалідність; бездомність; безробіття; малозабезпеченість; поведінкові розлади у дітей через розлучення батьків; ухилення батьками або особами, які їх замінюють, від виконання своїх обов’язків із виховання дитини; втрата соціальних зв’язків, у тому числі під час перебування в місцях позбавлення волі; жорстоке поводження з дитиною; домашнє насильство; насильство за ознакою статі; потрапляння в ситуацію торгівлі людьми; шкода, заподіяна пожежею, стихійним лихом, катастрофою, бойовими діями, терористичним актом, збройним конфліктом, тимчасовою окупацією.
За додатковою інформацією звертатися до управління соціального захисту населення Переяславської міської ради, вул. Шевченка, 20, каб №8.