Не виходячи з дому: як передати покази лічильника світла жителям Київщини

У ДТЕК Київські регіональні електромережі порадили найзручніші онлайн-сервіси для передачі показів лічильника. Кожен працює в режимі 24/7, легкий і простий у використанні. Серед них чат-бот у Viber та Telegram, а також інші дистанційні канали. Вчасно передані дані допоможуть клієнтам уникнути розбіжностей у нарахуванні та отримувати рахунки лише за реально спожиту електроенергію.

Щоб нарахування за використане світло були фактичними, а не розрахунковими, передавати покази краще в останні 2 дні поточного місяця до 3-го числа наступного. Це допоможе оператору системи розподілу сформувати точні обсяги споживання за календарний місяць, а компанії-постачальнику – рахунки за спожиту електроенергію.

«Попри війну ДТЕК продовжує розвивати сучасні онлайн послуги та створив зручні та доступні дистанційні канали для швидкої передачі показів електроенергії. Одним з найзручніших з них є чат-бот у Viber та Telegram. Сьогодні на Київщині ним активно користуються майже півмільйона клієнтів. Сервіс функціонує в режимі 24/7. Це дійсно просто та зручно. Адже займає лічені хвилини та доступний з будь-якого смартфона чи іншого гаджету», розповідають у компанії.

Для того, щоб почати користуватися чат-ботом, необхідно:

  • в пошуку месенджера Viber або Telegram ввести «ДТЕК Київські регіональні електромережі»;
  • пройти процедуру верифікації (для незареєстрованих клієнтів);
  • обрати в меню «передати покази лічильника» та, слідуючи підказкам меню, надіслати інформацію.

Піклуючись про клієнтів, фахівці ДТЕК Київські регіональні електромережі підготували покрокову відео-інструкцію, як користуватися чат-ботом для передачі показів. Переглянути її можна за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=MCCy5RFwMvw

Також передати покази можна іншими зручними способами:

  • вебформа на сайті ДТЕК Київські регіональні електромережі, що працює без реєстрації;
  • IVR-меню контакт-центру, натиснувши «2»:

– для стаціонарних телефонів (044) 4590740;

– для мобільних телефонів (067/093/099) 4957040;

Важливо. Якщо клієнт не надав вчасно дані, нарахування здійснюються, виходячи із прогнозованого (середньодобового), а не фактичного об’єму споживання. Наступного місяця у розрахунковий період клієнт може передати покази, та оператор системи розподілу зробить коригування залежно від обсягу фактично спожитої електроенергії.

Додати коментар