Державна судова адміністрація створила «гарячу лінію», яка покращить доступ громадян до судових послуг та вирішення їх питань.
ДСА повідомляє, що основними завданнями роботи телефонної “гарячої лінії” є: надання довідково-консультативної допомоги, прийняття, реєстрація та облік пропозицій, громадян, підприємств, установ, організацій, які звертаються на телефонну “гарячу лінію” з питань, що стосується діяльності ДСА України, територіальних управлінь ДСА України, Судів, державних підприємств, що належать до сфери управління ДСА України.
В рамках Єдиного Контакт-центру судової влади України працюють:
- інформаційний центр Верховного Суду;
- інформаційний центр Вищої ради правосуддя;
- телефонна “гаряча лінія” ДСА.
Також, звернувшись до Єдиного Контакт-центру судової влади України – (044) 207-35-46, громадяни можуть:
- отримати інформацію щодо місцевих та апеляційних судів;
- підтримку користувачів електронного суду;
- інформацію щодо сплати судового збору;
- задати питання щодо відеоконференцзв’язку.
Приймання телефонних дзвінків на телефонну”гарячу лінію” проводиться в робочі дні з понеділка по четвер з 9 год. 00 хв. до 18 год. 00 хв., у п’ятницю – з 9 год. 00 хв. до 16 год. 45 хв. (за винятком святкових і вихідних днів) за номером телефону Єдиного Контакт-центру судової влади України (044) 207-35-46.
Звертаємо увагу, що у разі застосування громадянином ненормативної лексики, образ, а також якщо його звернення містить заклики до розпалювання національної, расової, релігійної ворожнечі, у випадках, коли громадянин вчиняє психологічний тиск, відповідальний працівник Єдиного Контакт-центру судової влади України має право повідомити громадянина про неприпустимість таких висловлювань та припинити спілкування з ним», — йдеться у повідомленні.