У Київській обласній військовій адміністрації продовжує свою роботу контакт-центр для прийому звернень від жителів регіону

У Київській обласній військовій адміністрації продовжує свою роботу контакт-центр для прийому звернень від жителів регіону. До «гарячої лінії» можна звернутися щодня з понеділка по п’ятницю: 09:00 – 18:00. 

Прийом заявок здійснюється за номером телефону: (044) 363 07 34.

Громадяни можуть звернутися за допомогою чи консультацією щодо роботи структурних підрозділів ОВА, реагування на надзвичайну ситуацію чи подію на території Київської області. Також за цим номером можуть телефонувати представники бізнесу, благодійних та громадських організацій із пропозиціями щодо допомоги мешканцям регіону.

Так, за минулий тиждень, з 13 до 19 лютого, на «гарячу лінію» Київської обласної військової адміністрації надійшло 206 телефонних дзвінків. Усі запити, що отримав контактний центр КОВА, передані для опрацювання до відповідних структур.

Звертаємо увагу, дзвінки з українських мобільних номерів здійснюються відповідно до тарифу оператора.

 

Додати коментар