З 01 січня 2023 року набирає чинності Закон України «Про внесення змін до Закону України «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування» та Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування» від 21.09.2022 № 2620-IX (далі – Закон № 2620).
Згідно зі змінами, внесеними Законом № 2620, Уповноваженим органом управління в системі загальнообов’язкового державного соціального страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та від нещасного випадку (далі – уповноважений орган управління) з 01.01.2023 стає Пенсійний фонд України, до якого переходять основні завдання та функції Фонду соціального страхування України.
З огляду на вищезазначене та з метою дотримання вимог Порядку розслідування та обліку нещасних випадків, професійних захворювань та аварій на виробництві, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17.04.2019 № 337 (далі – Порядок № 337), звертаємо увагу, що екстрені повідомлення від закладів охорони здоров’я та повідомлення від роботодавців Київської області про нещасний випадок та/або гостре професійне захворювання на виробництві мають надаватись Головному управлінню Пенсійного фонду України у Київській області (далі – Головне управління):
поштова адреса: вул. Терьохіна, буд. 8-А, м. Київ-80, 04080;
факс (04565) 6-54-76;
е-mail: gu@ko.pfu.gov.ua
З метою дотримання вимог абзацу 4 пункту 6 та абзацу 5 пункту 8 Порядку № 337 відповідні повідомлення на паперових носіях слід надавати в сервісні центри Головного управління, адреси яких приведені на даній Facebook-сторінці.
Окремо надаємо інформацію про канали зв’язку з відділом профілактики та розслідування нещасних випадків управління контрольно-перевірочної роботи Головного управління:
тел. (067) 789-79-57, (099) 158-41-38;
e-mail: lsv@ko.pfu.gov.ua