У Київській обласній військовій адміністрації триває робота «гарячої лінії» для прийому заявок від жителів пристоличного регіону. Контактний центр працює щоденно, крім святкових і вихідних днів, із понеділка по п’ятницю – з 09:00 до 18:00. Прийом дзвінків здійснюється за номером телефону: (044) 363 07 34.
Жителі регіону можуть звернутися за допомогою чи консультацією щодо роботи структурних підрозділів ОВА, реагування на надзвичайну ситуацію чи подію на території Київської області. Також за цим номером можуть телефонувати представники бізнесу, благодійних та громадських організацій із пропозиціями щодо допомоги мешканцям області.
Так, протягом минулого тижня, з 12 до 18 грудня, до кол-центру надійшло 604 дзвінки.
Усі питання, що порушували заявники, передані в роботу до відповідних структурних підрозділів КОВА.
Нагадаємо, під час звернення на «гарячу лінію» КОВА заявник має повідомити оператору контактного центру такі дані:
- Прізвище, ім’я та по батькові;
- Поштову адресу та (або) адресу електронної пошти, на яку має бути надіслана відповідь на звернення, контактний номер телефону;
- Викласти суть порушеного питання, пропозиції, заяви, що зазначається стисло, лаконічно.
Звертаємо увагу, дзвінки з номерів українських мобільних операторів здійснюються за тарифом оператора.