За минулий тиждень, із 7 до 13 листопада, на телефон «гарячої лінії» Київської обласної військової адміністрації надійшло 226 дзвінків.
Серед головних тем, що турбують населення:
43% — отримання гуманітарної допомоги;
32% — відключення електроенергії;
18% — відсутність теплопостачання;
7% — перебої в роботі централізованого водопостачання.
Усі питання, що надійшли на «гарячу лінію», взяті в роботу.
Нагадуємо, телефон «гарячої лінії» (044) 363 07 34 працює в робочі дні — понеділок-п’ятниця з 9:00 до 18:00.
За цим номером жителі можуть звернутися за допомогою чи консультацією щодо роботи структурних підрозділів ОВА, реагування на будь-яку надзвичайну ситуацію чи випадок на території Київської області.
Важливо! Дзвінки з номерів українських мобільних операторів здійснюються за тарифом оператора.