Створено електронний сервіс щодо визначення платником спрямування на бюджетні/небюджетні рахунки залишків коштів, сплачених на єдиний рахунок

Головне управління ДПС у Київській області повідомляє, що для  удосконалення процесу  розрахунків платників з бюджетами та фондами через єдиний рахунок, у ІКС «Електронний кабінет» створено електронний сервіс щодо визначення  платником спрямування на бюджетні/небюджетні рахунки залишків коштів, сплачених на єдиний рахунок.

Зазначений електронний сервіс забезпечить своєчасне та повне перерахування  сум податків, зборів, платежів та єдиного внеску з єдиного рахунку на  бюджетні/небюджетні рахунки.

Покроковий опис процесу використання платниками новоствореного електронного сервісу «Спрямування коштів з єдиного рахунка» в ІКС «Електронний кабінет»:

Кроки платника

 1 Крок

Увійти до приватної частини електронного кабінету за посиланням:

https://cabinet.tax.gov.ua, перейти у вкладку «Єдиний рахунок»/«Спрямування  коштів з ЄР» та створити документ «Спрямування  коштів з єдиного рахунку» за формою J/F1307701.

 2 Крок

  • Встановити позначку «Х» в одне з  полів «Платежі з фонду заробітної плати/оплати праці» або «Інші платежі».
  • Заповнити суму платежу в полі «Сума».
  • Обрати у полі «Код Класифікації доходів бюджету/технологічний код» з випадаючого меню платіж, на який необхідно спрямувати кошти.
  • Заповнити поле «Призначення платежу».

 3 Крок

Підписати документ «Спрямування коштів з ЄР» та відправити до ДПС.

 4 Крок

Отримати квитанцію №2 до документу «Спрямування коштів з ЄР» з результатом обробки при його успішне прийняття ДПС.

Залишаємось на зв’язку: 

Комунікаційна платформа: kyivobl.ikc@tax.gov.ua  

Підписатись на сторінку Фейсбук ГУ ДПС у Київській області https://www.facebook.com/tax.kyiv.oblast

ГУ ДПС у Київській області

 

Платники Київщини сплатили до місцевих бюджетів 505,6 млн грн податку на нерухомість

За 10 місяців поточного року платники Київщини сплатили до місцевих бюджетів 505,6 млн грн податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки. Про це повідомила в.о. начальника ГУ ДПС у Київській області Юліана Козаченко.

Зокрема, зазначено, що юридичні особи забезпечили 449,9 млн грн, прискоривши темп приросту на 5% або 23 млн грн порівняно з відповідним періодом минулого року. У свою чергу, фізичні особи спрямували до скарбниць громад 55,7 млн грн.

Найбільші суми платили власники нерухомості наступних громад:

Борщагівська сільська ТГ – 51,7 млн грн;

Білоцерківська міська ТГ – 44,4 млн грн;

Гірська сільська ТГ – 39,1 млн грн;

Пристолична сільська ТГ – 31,1 млн грн;

Броварська міська ТГ – 30,4 млн грн.

Раніше ми повідомляли, що представники малого та середнього підприємництва сплатили до місцевих бюджетів 2,6 млрд грн єдиного податку.

Залишаємось на зв’язку: 

Комунікаційна платформа: kyivobl.ikc@tax.gov.ua  

Підписатись на сторінку Фейсбук ГУ ДПС у Київській області https://www.facebook.com/tax.kyiv.oblast

ГУ ДПС у Київській області

 

Внесок платників Київщини на підтримку ЗСУ – 970,2 млн грн Військового збору

Як повідомила Юліана Козаченко, в.о. начальника ГУ ДПС у Київській області, за період січень-жовтень платники пристоличного регіону спрямували до Держбюджету 970,2 млн грн Військового збору. За наданою інформацією, сума надходжень, що направляється на підтримку Збройних сил України, зросла на 7% порівняно з показником відповідного періоду минулого року. У гривневому еквіваленті це дорівнює 63 млн грн додаткових коштів.  

Нагадуємо, військовий збір сплачується за ставкою 1,5% з отриманих доходів, які оподатковуються ПДФО: заробітна плата, іноземні доходи, суми винагород та інших виплат, нарахованих відповідно до умов цивільно-правового договору, пасивні доходи, у тому числі роялті, дивіденди, страхові виплати тощо.

Залишаємось на зв’язку

Комунікаційна платформа: kyivobl.ikc@tax.gov.ua

Підписатись на сторінку Фейсбук ГУ ДПС у Київській області https://www.facebook.com/tax.kyiv.oblast

Приєднатись до офіційного каналу ДПС у Телеграм: t.me/tax_gov_ua

Повідомити про порушення податкового законодавства можна за допомогою чат-бота «StopViolationBot»

ГУ ДПС у Київській області

 

Платник податків, у якого була можливість своєчасно подати податкові декларації з податку на прибуток за 2021 рік та І квартал 2022 року не звільняється від відповідальності за несвоєчасне їх подання

Головне управління ДПС у Київській області інформує, що платник податків, який мав можливість своєчасно подати податкові декларації з податку на прибуток підприємств за звітні періоди  2021 рік – граничний термін подання  01 березня 2022 року та за І квартал 2022 року – граничний термін подання  10 травня 2022 року, проте  своєчасно не подав її до контролюючого органу до 20 липня 2022 року, та не сплатив відповідні суми грошових зобов’язань, визначених у таких Деклараціях до 31 липня 2022 року включно, не звільняється від відповідальності за несвоєчасне виконання таких обов’язків.

Нагадуємо, що Порядком підтвердження можливості чи неможливості виконання платником податків обов’язків, визначених в п.п. 69.1 п. 69 підрозд. 10 розд. ХХ «Перехідні положення» Податкового кодексу України, тимчасово, на період до припинення або скасування воєнного стану на території України, визначається механізм підтвердження платниками податків можливості чи відсутності можливості своєчасного виконання податкового обов’язку щодо дотримання термінів сплати податків та зборів, подання звітності, у тому числі звітності, передбаченої п. 46.2 ст. 46 ПКУ, реєстрації у відповідних реєстрах податкових або акцизних накладних, розрахунків коригування, подання електронних документів, що містять дані про фактичні залишки пального та обсяг обігу пального або спирту етилового, тощо.

Залишаємось на зв’язку:

Комунікаційна платформа: kyivobl.ikc@tax.gov.ua 

Підписатись на сторінку Фейсбук ГУ ДПС у Київській області https://www.facebook.com/tax.kyiv.oblast

ГУ ДПС у Київській області

 

У разі встановлення порушень вимог Закону «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг», штрафні санкції будуть застосовуватись після припинення або скасування воєнного стану

Головне управління ДПС у Київській області інформує, що    відповідно до п.п. 69.2 п. 69 підрозділу 10 розділу XX «Перехідні положення» Податкового кодексу України податкові перевірки не розпочинаються, а розпочаті перевірки зупиняються; крім:

а) камеральних перевірок;

б) документальних позапланових перевірок, що проводяться на звернення платника податків та/або з підстав, визначених підпунктами 78.1.7 та 78.1.8 п. 78.1 ст. 78 ПКУ, та/або документальних позапланових перевірок платників, за якими отримано податкову інформацію, що свідчить про порушення валютного законодавства стосовно дотримання граничних строків надходження товарів за імпортними операціями та/або валютної виручки за експортними операціями;

в) фактичних перевірок.

Абзацом 17 п.п. 69.2 п. 69 підрозділу 10 розділу XX «Перехідні положення» ПКУ встановлено, що у разі виявлення порушень законодавства за результатами проведення перевірок до платників застосовується відповідальність згідно з ПКУ, законами, контроль за виконанням яких покладено на контролюючі органи, з урахуванням обставин, передбачених п.п. 112.8.9 п. 112.8 ст. 112 ПКУ, що звільняють від фінансової відповідальності. При цьому вимоги законодавства щодо мораторію (зупинення) застосування штрафних (фінансових) санкцій (штрафів) на період дії воєнного, надзвичайного стану та/або на період дії карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України на всій території України з метою запобігання поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19), не застосовуються.

Водночас, Законом України від 15.03.2022 № 2120-IХ «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законодавчих актів України щодо дії норм на період дії воєнного стану» доповнено п. 12 розд. ІІ «Прикінцеві положення» Закону України від 06.07.1995  № 265/95-ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» яким визначено, що тимчасово, на період до припинення або скасування воєнного стану на території України, санкції за порушення вимог Закону №265 не застосовуються, крім санкцій за порушення порядку здійснення розрахункових операцій при продажу підакцизних товарів.

Згідно з п. 52 прим. 1 підрозд. 10 розд. ХХ «Перехідні положення» ПКУ за порушення податкового законодавства, вчинені протягом періоду з 01 березня 2020 року по останній календарний день місяця (включно), в якому завершується дія карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України на всій території України з метою запобігання поширенню на території України коронавірусної хвороби (COVID-19), штрафні санкції не застосовуються, крім санкцій за:

порушення вимог до договорів довгострокового страхування життя чи договорів страхування в межах недержавного пенсійного забезпечення, зокрема страхування додаткової пенсії;

відчуження майна, що перебуває у податковій заставі, без згоди контролюючого органу;

порушення вимог законодавства в частині:

обліку, виробництва, зберігання та транспортування пального, спирту етилового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів;

цільового використання пального, спирту етилового платниками податків;

обладнання акцизних складів витратомірами-лічильниками та/або рівномірами-лічильниками;

здійснення функцій, визначених законодавством у сфері виробництва і обігу спирту, алкогольних напоїв та тютюнових виробів, пального;

здійснення суб’єктами господарювання операцій з реалізації пального або спирту етилового без реєстрації таких суб’єктів платниками акцизного податку;

порушення нарахування, декларування та сплати податку на додану вартість, акцизного податку, рентної плати.

Таким чином, контролюючі органи не позбавлені права проводити перевірки суб’єктів господарювання, як під час дії воєнного стану, так і після його завершення, а період їх господарської діяльності з 24 лютого 2022 року по день закінчення воєнного стану перевіряється у загальному порядку.

У разі встановлення порушень вимог Закону № 265, допущених у цей період, ДПС будуть застосовуватись штрафні санкції після припинення або скасування воєнного стану на території України.

Водночас, після закінчення воєнного стану штрафні санкції до платників податків будуть застосовуватись із врахуванням вимог п. 52 прим. 1 підрозд. 10 розд. ХХ «Перехідні положення» ПКУ.

Залишаємось на зв’язку:

Комунікаційна платформа: kyivobl.ikc@tax.gov.ua 

Підписатись на сторінку Фейсбук ГУ ДПС у Київській області https://www.facebook.com/tax.kyiv.oblast

ГУ ДПС у Київській області

 

При внесенні змін до установчих документів неприбуткової організації до контролюючого органу необхідно подати реєстраційну заяву з позначкою «зміни» для перереєстрації

Головне управління ДПС у Київській області інформує, що Порядок ведення Реєстру неприбуткових установ та організацій, включення неприбуткових підприємств, установ та організацій до Реєстру та виключення з Реєстру затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 13.07.2016 року № 440 зі змінами та доповненнями (далі – Порядок №440).

Відповідно до п. 6 Порядку №440, у разі зміни організаційно-правової форми неприбуткової організації чи внесення змін до її установчих документів (або установчих документів організації вищого рівня, на підставі яких діє неприбуткова організація відповідно до закону) до контролюючого органу необхідно подати реєстраційну заяву з позначкою «зміни», до якої додаються копії документів.

Заяву та копії документів необхідно подати протягом 10 календарних днів з дня державної реєстрації таких змін, а в разі, якщо державна реєстрація змін не здійснюється – протягом 10 календарних днів з моменту виникнення зазначених у п. 14 Порядку №440 обставин.

Для включення до Реєстру неприбуткових установ та організацій неприбуткова організація має подати до контролюючого органу реєстраційну заяву за формою 1-РН згідно з додатком 1 до Порядку №440 та засвідчені підписом керівника або представника такої організації та скріплені печаткою (за наявності) копії установчих документів неприбуткової організації (крім тих, що оприлюднені на порталі електронних сервісів відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань» зі змінами та доповненнями, а житлово-будівельні кооперативи також засвідчені підписом керівника або представника такого кооперативу та скріплені печаткою (за наявності) копії документів, що підтверджують дату прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом житлового будинку та факт спорудження або придбання такого будинку житлово-будівельним (житловим) кооперативом.

Неприбуткові організації, які діють на підставі установчих документів організації вищого рівня, відповідно до закону подають разом із реєстраційною заявою за формою 1-РН згідно з додатком 1 до Порядку №440 засвідчену підписом керівника або представника такої організації та скріплену печаткою (за наявності) копію документа, який підтверджує включення до організації вищого рівня та надає право діяти на підставі установчих документів такої організації вищого рівня.

Реєстраційну заяву з копіями документів можна подати (надіслати) в один із таких способів:

– особисто керівником або представником неприбуткової організації (в обох випадках з документальним підтвердженням особи та її повноважень) або уповноваженою на це особою;

– поштою з повідомленням про вручення та описом вкладення;

– засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб у порядку, визначеному законодавством, якщо установчі документи оприлюднені на порталі електронних сервісів відповідно до Закону;

– державному реєстратору як додаток до заяви про державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу в разі внесення до установчих документів змін, які впливають на систему оподаткування неприбуткової організації. Така заява передається в електронній формі в установленому порядку технічним адміністратором Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань до контролюючих органів разом з відомостями про державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу згідно із Законом.

За результатами розгляду реєстраційної заяви та документів, що додаються до неї, протягом 3-ох робочих днів з дня їх отримання контролюючий орган приймає рішення, зокрема, про включення, повторне включення, відмову у включенні (повторному включенні) неприбуткової організації до Реєстру.
 Залишаємось на зв’язку:

Комунікаційна платформа: kyivobl.ikc@tax.gov.ua 

Підписатись на сторінку Фейсбук ГУ ДПС у Київській області https://www.facebook.com/tax.kyiv.oblast

ГУ ДПС у Київській області

 

Встановлено строки, до настання яких торговці мають забезпечити можливість здійснення безготівкових розрахунків за продані ними товари

Головне управління ДПС у Київській області нагадує, що  постановою Кабінету Міністрів України від 29.07.2022 №894 ”Про встановлення строків, до настання яких торговці повинні забезпечити можливість здійснення безготівкових розрахунків (у тому числі з використанням електронних платіжних засобів, платіжних застосунків або платіжних пристроїв) за продані ними товари (надані послуги)” (далі – Постанова №894) встановлено, що торговці повинні забезпечити покупцям можливість здійснювати безготівкові розрахунки (у тому числі з використанням електронних платіжних засобів, платіжних застосунків або платіжних пристроїв) за продані ними товари (надані послуги), включаючи товари (послуги), реалізація (надання) яких здійснюється дистанційно, у такі строки:

1) з 1 січня 2023 року – торговці, які провадять господарську діяльність у населених пунктах з чисельністю населення понад 25 тис. осіб (крім торговців, зазначених у п. 4);

2) з 1 січня 2024 року – торговці, які провадять господарську діяльність у населених пунктах з чисельністю населення від 5 до 25 тис. осіб (крім торговців, зазначених у п. 4);

3) з 1 січня 2025 року – торговці, які провадять господарську діяльність у населених пунктах з чисельністю населення менше ніж 5 тис. осіб (крім торговців, зазначених у п. 4);

4) з 1 січня 2026 року – торговці – ФОП – платники єдиного податку І групи, торговці, які здійснюють торгівлю з використанням торгових автоматів, виїзну (виносну) торгівлю, продаж власноручно вирощеної або відгодованої продукції.

Пунктом 2 Постанови № 894 установлено, що вимоги п. 1 Постанови № 894 не поширюються на торговців, які провадять господарську діяльність на територіях територіальних громад, які розташовані в районі проведення воєнних (бойових) дій або які перебувають в тимчасовій окупації, оточенні (блокуванні), перелік яких затверджено наказом Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій, та протягом трьох місяців після припинення проведення воєнних (бойових) дій на таких територіях та/або деокупації, звільнення від оточення (блокування) цих територій .

У зв’язку із прийняттям Постанови №894, постанова Кабінету Міністрів України від 29.09.2010 № 878 «Про здійснення розрахунків за продані товари (надані послуги) з використанням спеціальних платіжних засобів» втрачає чинність з 01.01.2023.

Залишаємось на зв’язку:

Комунікаційна платформа: kyivobl.ikc@tax.gov.ua 

Підписатись на сторінку Фейсбук ГУ ДПС у Київській області https://www.facebook.com/tax.kyiv.oblast

ГУ ДПС у Київській області

 

СГ не має права зберігати пальне для власних потреб без наявності ліцензії в період воєнного стану

Головне управління ДПС у Київській області повідомляє, що порядок видачі та анулювання ліцензій на право зберігання пального встановлений ст. 15 Закону України від 19.12.1995 № 481/95-ВР «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального»

Нормами ст.15 Закону №481 передбачено, що зберігання пального здійснюється СГ всіх форм власності за наявності ліцензії.

При цьому ліцензію на право зберігання пального потрібно отримати на кожне місце зберігання пального.    

Ліцензія на право зберігання пального не отримується на місця зберігання пального, які використовуються:

– підприємствами, установами та організаціями, які повністю утримуються за рахунок коштів державного або місцевого бюджету;

– підприємствами, установами та організаціями системи державного резерву;

– СГ для зберігання пального, яке споживається для власних виробничо-технологічних потреб виключно на нафто- та газовидобувних майданчиках, бурових платформах і яке не реалізується через місця роздрібної торгівлі.
 Без ліцензії на право зберігання пального СГ мають право зберігати пальне в місцях виробництва пального, місцях роздрібної торгівлі пальним або місцях оптової торгівлі пальним, на які отримані відповідні ліцензії.

СГ, які здійснюють, зокрема, зберігання пального виключно у споживчій тарі до 5 літрів, ліцензію на зберігання пального не отримують.
 Статтею 17 Закону № 481 передбачено застосування фінансових санкцій у разі зберігання СГ пального без наявності ліцензії у розмірі 500000 грн.

Ліцензії на зберігання пального, за якими до припинення або скасування воєнного, надзвичайного стану на території України або за наявності обставин непереборної сили (форс-мажорних обставин) не сплачено черговий платіж за ліцензію та/або закінчився термін її дії, вважаються діючими.

Залишаємось на зв’язку:

Комунікаційна платформа: kyivobl.ikc@tax.gov.ua 

Підписатись на сторінку Фейсбук ГУ ДПС у Київській області https://www.facebook.com/tax.kyiv.oblast

ГУ ДПС у Київській області

 

Дії ФО – громадянина України у разі втрати (зіпсуття) паспорта та РНОКПП

Головне управління ДПС у Київській області повідомляє, що у разі необхідності повторного отримання паспорта громадянина України та документа, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі, з причини втрати або зіпсування цих документів, фізичній особі – платнику податків необхідно:

  1. Отримати у територіальному органі Державної міграційної служби України в установленому порядку новий паспорт громадянина України, замість втраченого чи викраденого;
  2. Подати заяву про внесення змін до Державного реєстру фізичних осіб – платників податків за формою № 5ДР (далі – Заява за ф. № 5ДР) (додаток 12 до Положення про реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 29.09.2017 № 822) до:

– податкового органу за місцем реєстрації фізичної особи;

– будь-якого податкового органу якщо фізична особа тимчасово перебуває за межами населеного пункту проживання.

Для заповнення заяви за ф. № 5ДР використовуються дані паспорта та інших документів, які підтверджують зміни таких даних.

Якщо в документах, що посвідчують особу, відсутня інформація про реєстрацію місця проживання/перебування особи або така інформація внесена до безконтактного електронного носія, який імплантовано у зазначені документи, особа пред’являє:

довідку про внесення інформації до Єдиного державного демографічного реєстру (далі – Реєстр) та видані документи, що складається у формі витягу з Реєстру;

довідку про реєстрацію місця проживання/перебування особи, видану органом реєстрації, якщо після формування витягу з Реєстру змінилися дані щодо місця проживання особи;

довідку про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи або довідку, що підтверджує місцеперебування громадян України, які проживають на тимчасово окупованій території або переселилися з неї (за наявності таких документів) (пп. 3 п. 3 розд. ІІІ Положення № 822).

Документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі (картка платника податків), надається протягом трьох робочих днів з дня звернення фізичної особи, її представника до контролюючого органу за місцем проживання фізичної особи.

Громадяни України, які тимчасово перебувають за межами населеного пункту проживання, можуть звернутися за отриманням документа, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі, до будь-якого податкового органу. У такому разі строк видачі документа може бути продовжено до п’яти робочих днів.

Для отримання картки платника податків, яка засвідчує присвоєння реєстраційного номеру облікової картки платника податків, необхідно пред’явити податковому органу до якого подавалась заява за ф. № 5ДР, паспорт з відміткою про місце реєстрації та, у разі необхідності, документ (довідку) про реєстрацію місця проживання/перебування.

Залишаємось на зв’язку:

Комунікаційна платформа: kyivobl.ikc@tax.gov.ua 

Підписатись на сторінку Фейсбук ГУ ДПС у Київській області https://www.facebook.com/tax.kyiv.oblast

ГУ ДПС у Київській області

 

За 10 місяців поточного року до соціальних фондів від платників Київщини надійшло 12,2 млрд грн

За 10 місяців поточного року до соціальних фондів від платників Київщини надійшло 12,2 млрд грн. Про це повідомила в.о. начальника ГУ ДПС у Київській області Юліана Козаченко. За наданою інформацією, показник поточного року перевищує надходження відповідного періоду минулого року на 15% або 1,6 млрд грн.

Головне управління ДПС у Київській області нагадує, що єдиний соціальний внесок (далі – ЄВ) – обов’язковий платіж, який сплачують роботодавці за своїх працівників при нарахуванні заробітної плати, винагород за цивільно-правовими договорами (ЦПД), а також деяких інших виплат. Також ЄВ сплачують фізичні особи-підприємці за себе.

Ставки, що застосовуються при нарахуванні ЄВ в 2022 році:

22% – основна ставка, за якою обчислюється/нараховується ЄВ на зарплату, винагороду за ЦПД, а також платіж з доходів ФОП за себе і т.д.

8,41% – застосовують підприємства, установи і організації, ФОП, а також ФОП щодо зарплати працівників з інвалідністю

5,5% – застосовують лише підприємства і ГО осіб з інвалідністю за таких умов:

кількість осіб з інвалідністю не менше 50% загального числа працівників;

фонд оплати праці осіб з інвалідністю не менше 25% загальних витрат на оплату праці

5,3% – застосовують лише підприємства і всеукраїнські ГО осіб з інвалідністю, у т.ч. товариств УТОГ та УТОС за таких умов:

кількість осіб з інвалідністю не менше 50% загального числа працівників;

фонд оплати праці осіб з інвалідністю не менше 25% загальних витрат на оплату праці.

Залишаємось на зв’язку

Комунікаційна платформа: kyivobl.ikc@tax.gov.ua

Підписатись на сторінку Фейсбук ГУ ДПС у Київській області https://www.facebook.com/tax.kyiv.oblast

Приєднатись до офіційного каналу ДПС у Телеграм: t.me/tax_gov_ua

Повідомити про порушення податкового законодавства можна за допомогою чат-бота «StopViolationBot»

ГУ ДПС у Київській області

 

Додати коментар