Клієнти ДТЕК Київські регіональні електромережі можуть одночасно оформити два договори − на постачання і розподіл електроенергії. Зробити це можна в будь-якому з Центрів обслуговування клієнтів (ЦОК) компанії. Послуга надається за принципом єдиного вікна і допомагає клієнтам заощадити час, коли виникає потреба змінити власника за особовим рахунком.
ДТЕК Київські регіональні електромережі запровадив послугу «Єдине вікно» для зручності фізичних осіб, яким необхідно оформити зміну власника за особовим рахунком на отримання послуг з розподілу та постачання електроенергії. Новий сервіс дозволяє клієнтам одночасно подати документи та оформити договори, як з оператором системи розподілу, так і з постачальником електроенергії в Київській області ТОВ «Київська обласна ЕК». «Єдине вікно» функціонує в усіх ЦОК ДТЕК Київські регіональні електромережі.
«ДТЕК Мережі продовжує розвивати сучасні послуги для клієнтів та впроваджує єдиний сервіс для заключення договорів на розподіл та поставку електроенергії. Раніше клієнтам, у яких виникала потреба укласти або переукласти договори на розподіл та постачання електроенергії, доводилося їхати в центри обслуговування клієнтів обох компаній та подавати двічі пакет документів. Це дуже не зручно, оскільки офіси компанії знаходяться у різних місцях. Для зручності наших клієнтів ми запровадили пілотний проєкт послуги «Єдине вікно» у 7 ЦОК та отримали позитивний зворотний зв’язок від клієнтів. З серпня 2022 року послуга запрацювала у всіх районах області і тепер за один візит можна укласти договір з розподілу та постачання електроенергії», − розповіли в ДТЕК Київські регіональні електромережі.
При зверненні клієнта в ЦОК для переукладення договорів на розподіл та постачання клієнтам потрібно мати при собі наступні документи: паспорт, ідентифікаційний код та витяг на право власності на майно. У разі декількох співвласників необхідно також надати його заяву-згоду про укладення договорів, а також його копії документів: паспорт, ідентифікаційний код та витяг на право власності на майно.
ДТЕК Київські регіональні електромережі нагадує, що більшість послуг компанії клієнти можуть отримати через доступні 24/7 зручні у використанні дистанційні канали обслуговування, в тому числі онлайн-сервіси.
Для цього цілодобово працюють дистанційні сервіси: чат-бот Viber та Telegram, сайт ДТЕК Київські регіональні електромережі, офіційна сторінка у Facebook, мобільний додаток «Мережі онлайн» та IVR-меню кол-центру: для стаціонарних телефонів (044)4590740, для мобільних телефонів (067/099/093)4957040. Завдяки дистанційним каналам обслуговування клієнтам не потрібно їхати до офісу компанії чи стояти в чергах, а можна розв’язувати питання онлайн, не виходячи з дому.