Що робити пільговикам після зміни постачальника природного газу?

У травні цього року змінився постачальник природного газу. Усі клієнти автоматично перейшли до постачальника останньої надії – ТОВ «Газопостачальна компанія «Нафтогаз України». Нажаль, наразі відсутня можливість автоматичного обміну інформації між новим та старими постачальниками газу. Тому, для усіх, хто отримував пільги по «безготівковій монетизації» потрібно зробити декілька кроків самостійно.

Що робити пільговикам після зміни постачальника природного газу?

Для списання нарахованої пільги з облікового запису пільговика в АТ «Ощадбанк» та перерахування коштів управителям, об’єднанням та виконавцям комунальних послуг пільговику потрібно надати до управління соціального захисту населення Бориспільської РДА свій новий особовий рахунок в ТОВ «Газопостачальна компанія «Нафтогаз України». Про це повідомляє ProSlav посилаючись на управління соціального захисту населення Бориспільської РДА.

Заяву (у довільній формі, на керівника УСЗН- Бориспільської РДА – Білецьку І.Ю.) про зміну постачальника природного газу (з новим особовим рахунком) та копію квитанції чи довідки-приєднання (за бажанням) необхідно надати до посадової особи виконавчого органу або центру надання адміністративних послуг у своїй територіальні громаді.

Для жителів Переяславської громади звертатись до Переяслав-Хмельницького відділу соціального захисну населення, що знаходиться на вул. Івана Мазепи, 20а.

Проконсультуватись можна за телефонами: 04567 3-74-3804567 3-74-83.

За додатковою інформацією можна звернутись до управління соціального захисту населення за адресою: м. Бориспіль, вул. Головатого, 4, каб. 223, телефони для довідок: 04595 6-53-83, 063-417-75-49, 099-239-85-29.

Додати коментар