Сайт ДТЕК Київські регіональні електромережі – універсальний інструмент отримання послуг та інформації від компанії, яким щомісяця користуються сотні тисяч мешканців Київщини. Простий та зручний у використанні. З його допомогою клієнти можуть замовити послуги з обслуговування приладів обліку, передати покази лічильників, укласти або переоформити договори на розподіл, замовити приєднання, повідомити про відсутність електроенергії, тощо. При цьому не потрібно відвідувати офіси компанії, що зручно та безпечно, особливо в умовах воєнного часу.
Для того, щоб почати користуватися сайтом ДТЕК Київські регіональні електромережі необхідно перейти за посиланням, обрати необхідний розділ та замовити або отримати послугу або інформацію. Для клієнтів сайт доступний у цілодобовому режимі з будь-якої точки планети де є інтернет.
«ДТЕК – надійна та відповідальна компанія. Ми чуємо та розуміє потреби клієнтів. Тому ми створили універсальний помічник для клієнтів. Вони можуть завітати на сайт в зручний для себе час, довідатись необхідну інформацію та замовити або отримати послуги. Всі сервіси, які є на сайті, – 100% дистанційні та дозволяють вирішувати питання у декілька кліків, а отже – заощаджувати час. Перевагами обслуговування на сайті щомісяця користуються від 60 до 200 тисяч клієнтів», – зазначають в компанії.
На сайті компанії клієнти можуть:
- передати покази електролічильника;
- замовити послугу щодо експлуатації приладу обліку: параметризацію, заміну, ремонт, розпломбування/опломбування, технічну перевірку тощо;
- отримати/повідомити інформацію про відсутність електроенергії;
- оформити/переукласти договір на розподіл електричної енергії;
- замовити приєднання до електромережі ДТЕК Київські регіональні електромережі;
- отримати консультацію фахівця компанії жестовою мовою;
- скористатися можливостями особистого кабінету для побутових та юридичних клієнтів;
- повідомити про крадіжку електроенергії.
Як повідомлялось раніше, в ДТЕК Київські регіональні електромережі працює 5 онлайн-інструментів взаємодії з клієнтами. Це: чат-бот, сайт компанії, сторінка в соціальній мережі Facebook, електронна пошта та мобільний додаток «Мережі онлайн». За допомогою цих сервісів клієнт в режимі 24/7 може отримати необхідну інформацію щодо розподілу електроенергії в Київській області або безпосередньо саму послугу.