З 20 квітня відновлюють свою роботу чотири центри обслуговування клієнтів (ЦОК) ДТЕК Київські регіональні електромережі. Свої двері відчинили офіси в Києві, Борисполі, Вишневому та Білій Церкві. ДТЕК дбає про своїх клієнтів та робить все можливе, для того аби вони отримували всі необхідні їм сервіси навіть в умовах воєнного стану.
Держава поступово відбудовує зруйноване окупантами, щоб якомога скоріше повернути країну до нормального життя. ДТЕК також допомагає державі відновлюючи роботу ЦОКів, для того щоб наші клієнти могли швидко та зручно отримувати всі послуги, які надає компанія.
«На сьогодні ДТЕК Київські регіональні електромережі запровадив низку дистанційних сервісів. Завдяки ним клієнт може розв’язувати питання, пов’язані з роботою оператора системи розподілу без візитів до офісів. Разом з тим, для зручності клієнтів, що надають перевагу особистому спілкуванню з нашими співробітниками, ми відкрили чотири центри обслуговування, що залишалися зачиненими від початку війни. Наразі для візитів клієнтів відкрито найбільш відвідувані центри у Києві, Білій Церкві, Борисполі та Вишневому», – зазначили в компанії.
Зокрема фахівці ЦОКів готові допомогти відновити документи, які мешканці Київщини втратили під час бойових дій та вирішити питання щодо договорів на розподіл зруйнованих будинків. Також клієнти зможуть отримати послуги з перезаключення договорів, коригування показів приладів обліку, прийому звітів за об’єми споживання юридичних клієнтів та інші послуги.
Задля безпеки клієнтів, співробітники центрів обслуговування оператора системи розподілу ДТЕК Київські регіональні електромережі поінформовані про укриття та бомбосховища, що знаходяться поблизу. У випадку оголошення повітряної тривоги вони підкажуть, як швидко їх дістатися щоб убезпечити себе від обстрілу.
Наразі центри обслуговування запрацювали за адресами:
м. Київ, вул. Стеценка 1А
м. Бориспіль, вул. Старокиївська, 71
м. Вишневе, вул. Київська 2б
м. Біла Церква, вул. Офіцерська, 1
Вони прийматимуть клієнтів з 9:00 до 17:00 з понеділка по п’ятницю. З відповідним коректуванням графіку роботи в залежності від особливостей діючої у конкретному регіоні комендантської години. Адреси відкритих офісів можна дізнатись на сайті оператора системи розподілу у відповідному розділі або зателефонувавши до контакт-центру.
Використовуйте лише офіційні канали інформації та зберігайте спокій. Ми працюємо 24/7, щоб електропостачання будинків та підприємств залишалося надійним.