У 2022 році для мешканців Київської області запрацювала оновлена послуга «Прості приєднання». Це вдосконалений особистий кабінет з можливістю подачі цифрових документів необхідних для приєднання до електромереж, який інтегровано з державним сервісом Дія. Особистий кабінет дає можливість подати заяву на нове приєднання до мереж та поділитися копіями цифрових документів. Мета проєкту – створити для клієнтів зручну, прозору процедуру подання та підписання документів для підключення до електромереж. Інтеграція з сервісом Дія реалізована спільно з Міністерством цифрової трансформації України.
ДТЕК Київські регіональні електромережі полегшує процес підключення до електричних мереж. У лютому 2022 року мешканці Київської області отримали доступ до онлайн-послуги «Прості приєднання» – оновлений особистий кабінет на сайті ДТЕК Київські регіональні електромережі. Послуга дозволяє клієнтам просто, без посередників, повністю онлайн оформити приєднання до електричних мереж або збільшити існуючу потужність. Державний сервіс Дія повністю інтегрований у функціонал онлайн-кабінету та дає змогу користувачу поділитися копіями необхідних цифрових документів, використовувати кваліфікований електронний підпис – Дія.Підпис. Проєкт реалізовано спільно із фахівцями Міністерства цифрових трансформацій України.
«ДТЕК чує і розуміє потреби клієнтів. Ми працюємо кожного дня над тим, щоб стати ближче і зручніше для вас. Ми вдосконалили наш онлайн-сервіс із приєднання до електромереж – «Прості приєднання», – розповів генеральний директор ДТЕК Київські регіональні електромережі Віталій Шайда. – Завдяки ньому наші клієнти можуть не виходячи з дому 24/7 подати заявку на приєднання до електромереж. До того ж з особистий кабінет інтегрований з державним сервісом Дія, який дозволяє поділитися копіями необхідних цифрових документів».
Онлайн-кабінет має новий інтерфейс і надає можливість:
- дистанційно сформувати заявку на приєднання та отримати рахунок для оплати послуг,
- поділитися копіями цифрових документів, відскакувавши QR-код через мобільний додаток Дія (паспортні дані та ідентифікаційний код за допомогою мобільного телефону),
- поставити Дія.Підпис на необхідні документи за допомогою Дії,
- отримати детальну інформацію про статус заявки на приєднання.
У онлайн-кабінеті клієнти вказують лише мінімально необхідну інформацію, а весь шлях скорочено з 6 до 4 кроків. Меню кабінету з приєднання максимально просте, інтуїтивно зрозуміле і має функції підказок. Наприклад, якщо клієнт не впевнений, яку потужність необхідно замовити, йому допоможе спеціальний калькулятор. З його допомогою можна підрахувати споживання домашніх електроприладів та зрозуміти, яку потужність потрібно замовити для безперебійної та безпечної роботи.
Також з’явилася мобільна версія онлайн-кабінету та відображення у режимі реального часі етапів, на яких знаходиться заявка клієнта. Крім того, клієнту більше не потрібно телефонувати до компанії для уточнення деталей розгляду його заявки, компанія сама надсилатиме йому статус у смс або електронним листом.
Функціонал оновленого особистого кабінету поступово розширюватиметься. Компанія постійно удосконалюватиме сервіс на основі зворотного зв’язку від клієнтів. У другому кварталі 2022 року з’явиться функція інформування про статус приєднання через push-повідомленнями у чат-боті та можливість оплати за послугу з приєднання в особистому кабінеті.
«Прості приєднання» вже доступні для ПК з операційними системами Windows, macOS та мобільних пристроїв з Android та iOS.