Шість Центрів обслуговування клієнтів (ЦОК) ДТЕК Київські регіональні електромережі знову працюють за попереднім записом. Рішення про їхнє відкриття прийнято з урахуванням епідеміологічної ситуації в області. Клієнти можуть записатися на консультацію до фахівця ЦОК на сайті компанії та вибрати зручну дату та час відвідування.
«ДТЕК прагне стати еталоном клієнтоорієнтованості та впроваджує сучасні стандарти обслуговування клієнтів. Ми розвиваємо дистанційні сервіси для того, щоб наші клієнти могли отримати необхідну допомогу та консультацію, не виходячи з дому в режимі 24×7. Разом з тим, розуміючи потреби клієнтів ми відновили роботи шести ЦОКів, які працюють за попереднім записом. Наразі для візитів клієнтів відкрито найбільш відвідувані центри у Києві, Білій Церкві, Борисполі, Броварах, Вишневому та Обухові», — розповів генеральний директор ДТЕК Київські регіональні електромережі Віталій Шайда.
Щоб скористатися попереднім записом онлайн потрібно зробити кілька простих кроків:
– зайти на сайт ДТЕК Київські регіональні електромережі у розділ «Адреси та графік роботи центрів обслуговування клієнтів»;
– обрати зручний ЦОК та натиснути «Записатися»;
– заповнити спеціальну форму, обравши дату та зручний час візиту, та натиснути «Відправити»;
– отримати підтвердження на власну електронну пошту та завітати в обраний день та час до офісу компанії.
Звертаємо увагу на те, що прийом до Центру обслуговування клієнтів здійснюється лише за попереднім записом за наявності одного з документів:
– Зелений COVID-сертифікат (діє 365 днів);
– Міжнародне свідоцтво про вакцинацію (діє 365 днів);
– Негативний результат ПЛР або експрес-тесту на визначення антигену (діє 72 години);
– Сертифікат про одужання, згенерований на порталі Дія (діє 105 днів).
Водночас в період карантину компанія закликає клієнтів максимально користуватися дистанційними сервісами ДТЕК Київські регіональні електромережі, перелік яких постійно розширюється.
Оберіть зручний дистанційний сервіс зв’язку з компанією:
– мобільний додаток «Мережі онлайн» (додаток доступний в AppStore та Google Play Market);
– IVR-меню кол-центру: (044) 4590740, (067) 4957040, (093) 495-70-40 або (099) 495-70-40.
Отримавши звернення через будь-який з каналів зв’язку, співробітники компанії нададуть необхідну консультацію та інформацію про те, як оформити та отримати послугу.
Як повідомлялося раніше, із суботи, 30 жовтня на Київщині почав діяти «червоний» рівень епідемічної небезпеки. Через введення в області обмежень, передбачених «червоною зоною» карантину, заради безпеки клієнтів та співробітників компанії, графіки роботи Центрів обслуговування клієнтів було змінено.