Клієнтам ДТЕК Київські регіональні електромережі допомагає швидко та зручно передавати покази лічильників чат-бот у Viber та Telegram

Для своїх клієнтів ДТЕК Київські регіональні електромережі пропонує зручний сервіс для передачі показів лічильників — чат-бот у Viber та Telegram. Головна перевага онлайн-помічника — цілодобове обслуговування клієнтів без необхідності відвідувати офіси компанії.

 «ДТЕК прагне стати еталоном клієнтоорієнтованості та впроваджує сучасні та зручні стандарти обслуговування. З березня 2021 року в компанії працює чат-бот у Viber та Telegram. На сьогодні вже понад 100 тисяч клієнтів користуються ним та щомісяця цей показник збільшується. Завдяки чат-боту мешканці області можуть отримати відповіді на найпоширеніші питання не виходячи з дому та в зручний для себе час, адже він функціонує в режимі 24/7», — розповів генеральний директор ДТЕК Київські регіональні електромережі Віталій Шайда.
 Для того, щоб почати користуватися чат-ботом необхідно:
1. В пошуку ввести «ДТЕК Київські регіональні електромережі» або перейти за прямим посиланням Viber або Telegram;
 2. Слідуючи за підказками меню, отримати або передати необхідну інформацію.
 Також передати покази лічильників можна й іншим зручним для клієнтів способом:
 · через мобільний додаток «Мережі онлайн» (додаток доступний в AppStore та Google Play Market);
 · веб-форму на сайті без додаткової реєстрації. У розділі треба обрати район, вказати номер особового рахунку, кількість зон на вашому лічильнику та покази по зонах;
 · особистий кабінет на сайті ДТЕК Київські регіональні електромережі;
 · голосове меню автоматичної передачі показів. Телефонуйте за номерами (044) 4590740(067) 4957040(093) 495-70-40 або (099) 495-70-40 та обирайте кнопку «2». Після дотримуйтесь інструкцій для успішної фіксації показів.
 Важливо. Якщо у клієнта встановлено двозонний прилад обліку, то передавати покази потрібно окремо по кожній зоні — «день» і «ніч». На табло такого лічильника дані відображаються послідовно: кількість використаної електроенергії в цілому та окремо за «денним» та «нічним» тарифом, дата, час роботи приладу та інше. Щоб зняти покази, необхідно дочекатися появи потрібної інформації на табло або натискати кнопку «введення» для перемикання даних, поки не з’явиться потрібна інформація. У різних типів лічильників відображення зони має різні індекси. У клієнтів ДТЕК Київські регіональні електромережі вони такі:
 · для лічильника типу GAMA зона «день» на дисплеї буде відображатися з індексом «1.5.8.2», а зона «ніч» — «1.5.8.1».
 · прилад марки «NiK»: «день» — «1.8.2» або «1.5.8.2», «ніч» — «1.8.3» або «1.5.8.1».
 · якщо у вас лічильник типу NP або MTX, то зона «день» — «А2» або «1.8.2», а зона «ніч» — «А1» або «1.8.3»;
 Нагадаємо, ДТЕК Київські регіональні електромережі рекомендує клієнтам фіксувати покази лічильника щомісяця та повідомляти оператору системи розподілу впродовж трьох днів місяця, наступного за звітним. Вчасно передана інформація про спожиту електроенергію дозволяє сформувати точні обсяги споживання за календарний місяць, а компанії-постачальнику — рахунки за спожиту електроенергію.
 Коротке відео чому важливо передавати покази лічильника можна подивитися за посиланням. Покрокова інструкція, як користуватися чат-ботом для передачі показів — у відео.
 Як повідомлялося раніше, Київська область перебуває у «червоній» зоні епідемічної небезпеки. Через це заради безпеки клієнтів та співробітників компанії, ДТЕК Київські регіональні електромережі припинив особистий прийом клієнтів у Центрах обслуговування клієнтів до покрашення епідемічної ситуації. Всі послуги та довідкову інформацію компанія надає дистанційно, в тому числі через зручні онлайн канали, які працюють у цілодобовому режимі. Коротке відео про роботу ЦОК в обмеженому режимі можна подивитися за посиланням.

Додати коментар