Виконавчий комітет Переяславської міської ради оголошує конкурс на заміщення вакантної посади головного спеціаліста фінансово-господарського відділу.
Бажаючі взяти участь у конкурсі подають такі документи:
- картку форми П-2ДС;
- автобіографію;
- копії документів про освіту, підвищення кваліфікації;
- документа, що посвідчує особу;
- декларацію особи уповноваженої на виконання функцій держави, або місцевого самоврядування за 2020 рік (надається у вигляді роздрукованого примірника заповненої декларації на офіційному веб-сайті НАЗК);
- копію військового квитка (для військовозобов’язаних);
- копію трудової книжки;
- фотокартка розміром 4х6 см.
Кваліфікаційні вимоги до претендентів:
Вища освіта не нижче ступеня бакалавра за напрямком бухгалтерський облік, вільне володіння державною мовою.
Стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи за фахом на посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 1 року.
Заяви приймаються протягом 30 календарних днів з дня оголошення, вул. Б. Хмельницького, 27/25 (головний спеціаліст роботи з кадрами виконкому міської ради кабінет №110).
Довідки за телефоном: 5-19-04.
Керуюча справами виконкому Тетяна ГИЧ