Сервіс, що поруч: в ДТЕК Київські регіональні електромережі працює онлайн-запис до центрів обслуговування клієнтів

ДТЕК Київські регіональні електромережі розвиває сучасний клієнтський сервіс — простий та доступний для всіх мешканців області. В компанії вже створені та діють дистанційні сервіси, які дають можливість вирішувати питання розподілу електричної енергії не виходячи з дому. Якщо ж є потреба особисто завітати до центрів обслуговування клієнтів, для зручності клієнтів в компанії працює дистанційна послуга – запис-онлайн. За його допомогою мешканці можуть у декілька кліків обрати дату та зручний час візиту.

У той же час, ДТЕК Київські регіональні електромережі створив для клієнтів зручні дистанційні сервіси. Вони доступні на сайті компанії, в месенджерах Viber, Telegram та Facebook, особистому кабінеті, за допомогою електронної пошти та телефону. Їх створили для того, щоб клієнти не витрачали власний час на поїздки до ЦОКів. За їх допомогою можна дистанційно вирішити більшість питань щодо розподілу електричної енергії.

«ДТЕК прагне стати еталоном клієнтоорієнтованості та впроваджує європейські стандарти обслуговування. Ми запровадили низку нових сервісів, для того, щоб клієнти розв’язували питання, пов’язані з роботою оператора системи розподілу, дистанційно. В той же час створюємо зручні умови для тих, хто надає перевагу особистим візитам до наших ЦОКів. Саме попередній запис-онлайн — це просто і зручно, а головне — це економія часу», — зазначив генеральний директор ДТЕК Київські регіональні електромережі Віталій Шайда.

Для того, щоб записатися до Центру обслуговування клієнтів ДТЕК Київські регіональні електромережі необхідно зробити 4 прості кроки:

  • зайти на сайт ДТЕК Київські регіональні електромережі у розділ «Адреси та графік роботи центрів обслуговування клієнтів»;
  • обрати зручний для себе ЦОК та натиснути «Записатися»;
  • заповнити спеціальну форму, обравши дату та зручний час візиту, та натиснути «Відправити»;
  • отримати підтвердження на власну електронну пошту та завітати в обраний день та час до офісу компанії.

Переглянути відеоінструкцію як користуватися онлайн-записом до Центрів обслуговування ДТЕК Київські регіональні електромережі можна за посиланням.

 Довідка

ДТЕК Мережі розвиває бізнес з розподілу електроенергії та експлуатації електромереж в Києві, Київській, Дніпропетровській, Донецькій і Одеській областях. Підприємства обслуговують 5,4 млн домогосподарств і 150 тис. підприємств.

ДТЕК – лідер і найбільший приватний інвестор енергетичної галузі України. Наші підприємства видобувають вугілля і природний газ, виробляють електроенергію на сонячних, вітрових і теплових електростанціях, здійснюють трейдинг енергоресурсами на українському і зарубіжних ринках, розподіляють і поставляють електроенергію споживачам, надають клієнтам послуги з енергоефективності та розвивають мережу швидкісних зарядних станцій.

У Новій стратегії 2030 ДТЕК зобов’язався трансформувати бізнес в більш екологічний, ефективний і технологічний, керуючись принципами ESG. Стратегічна мета – досягти вуглецевої нейтральності до 2040 року. Для цього створена краща експертиза в галузі, щоб впроваджувати інновації та нові технології, створювати нові напрямки бізнесу і реалізувати масштабну програму цифрової трансформації.

У ДТЕК працює 60 тисяч співробітників. Підприємства ДТЕК визнані кращими роботодавцями України за рейтингами міжнародної аудиторської компанії EY і ділових видань України.

У 2020 році капітальні вкладення ДТЕК склали 12 млрд грн, податкові відрахування – 21 млрд грн.

100% компанії належить SCM Limited. Кінцевим бенефіціаром є Рінат Ахметов.

Додати коментар