У середині вересня Державне агентство розвитку туризму запланувало провести тестові рейси Дніпром на теплоходах “Ракета” за маршрутом Київ-Канів.
10 вересня голова агентства Мар’яна Олеськів, яка відвідала Переяслав у травні, про це розповіла й журналістам. Вона зазначила, що ці пробні рейси за маршрутом Київ-Канів на “Ракеті” запущено для того, щоб опитати людей.
За її словами, загалом в агентстві планують здійснити декілька рейсів за цим маршрутом. Серед пасажирів таких рейсів проведуть фокус-групи для дослідження рентабельності маршруту і його актуальності серед населення.
Мар’яна Олеськів пояснила, що такі перевезення – досить дорогі, й тому потрібно чітко визначити, чи користуватимуться вони попитом і яку ціну пасажири будуть готові заплатити за проїзд на теплоході. На основі перших рейсів до Канева зроблять розрахунки і держпрограму по відновленню річкових перевезень.
До слова, у 2019 році Канів та могилу Тараса Шевченка відвідало більше людей, ніж Чорнобиль.
Як повідомляв Укрінформ, “Ракета” – серія швидкісних пасажирських річкових суден на підводних крилах, які активно використовувалися в СРСР. В Україні в 1970-и роках курсувало понад 150 “Ракет”. Але після 1990-х цей різновид транспорту став економічно не вигідним, і більшість “Ракет” продали за кордон. Частина з них досі ходять в Греції, Таїланді та Канаді. Станом на 2018 рік в Україні було лише чотири “Ракети”, випущені на вітчизняних заводах. Ці “Ракети” використовуються на півдні країни, зокрема в Миколаєві.
У пресслужбі Мінінфраструктури в Facebook заявили, що перший рейс “Ракети” з Києва до Канева відправився 11 вересня. Всього планують ще три рейси: 12, 18 і 19 вересня. Там додали, що надалі планують запускати річкові маршрути в Чорнобиль, Переяслав і Трахтемирів.
Перший рейс, який проходив по Дніпру поблизу Переяслава бачила й наша команда.