У Київській області з ночі триває негода зі шквальним вітром та зливами. Ускладнення погодних умов призвело до пошкоджень ліній та масових аварій. Спеціалісти ДТЕК Київські регіональні електромережі працюють у посиленому режимі, щоб повернути світло в кожну оселю. Станом на 10.30 30 серпня фахівці відновили роботу 77 ліній і 2008 трансформаторних підстанцій. Електропостачання повернули у 94 населених пункти, що знеструмлювалися повністю та 114 — частково.
Протягом 29-30 серпня в Київській області погіршились погодні умови. Шквальний вітер, зливи та грози призвели до знеструмлення 158 населених пунктів повністю та 179 — частково. Нині на 10.30 знеструмленими залишаються 64 населених пункти повністю та 65 — частково. Після негоди пошкодженими залишаються 56 ліній електропередачі 6-10 кВ, і 951 трансформаторних підстанцій. Найбільша кількість відключень у Бородянському, Броварському, Вишгородському, Іванківському і Згурівському енерговузлах.
У зв’язку з ускладненням погодних умов аварійні бригади ДТЕК Київські регіональні електромережі переведені у посилений режим та працюють 24/7, аби якнайшвидше відновити пошкоджені ділянки ліній та обладнання.
«ДТЕК надійна та відповідальна компанія, яка турбується про своїх клієнтів. Наразі над відновленням електропостачання працює близько 66 аварійних бригад. Головний обсяг робіт плануємо закінчити до кінця дня. Наші фахівці переведені у посилений режим та докладають максимум зусиль, щоб в найкоротші терміни повернути світло в оселі клієнтів», — розповів генеральний директор ДТЕК Київські регіональні електромережі Віталій Шайда.
ДТЕК Київські регіональні електромережі нагадує про необхідність дотримання правил електробезпеки:
- при сильному вітрі не можна перебувати поблизу ліній електропередачі;
- не наближатися до обірваного проводу ближче, ніж на 8-12 метрів і ні в якому разі не торкатися його;
- при виявленні проводів, що впали на землю, обірваних або провислих проводів, відкритих дверей і люків електроустановок, а також пошкоджених опор, прохання повідомляти про це в компанію.
Інформацію про аварійні відключення можна перевірити на сайті компанії в розділі «Немає електроенергії?». Якщо ваша адреса там є, — спеціалісти вже знають про відключення і відновлюють електропостачання. Якщо ви не знайшли свою адресу — повідомте про відключення у зручний спосіб: через мобільний додаток «Мережі онлайн» (додаток доступний в AppStore та Google Play Market), чат-бот у Viber і Telegram або приватні повідомлення на сторінці ДТЕК Київські регіональні електромережі у Facebook.