Виконавчий комітет Переяславської міської ради оголошує конкурс на заміщення вакантної посади

Виконавчий комітет Переяславської міської ради оголошує конкурс на заміщення  вакантної посади державного реєстратора центру надання адміністративних послуг.

Бажаючі взяти участь у конкурсі подають такі документи:

  • картку форми П-2ДС;
  • автобіографію;
  • копії документів про освіту, підвищення кваліфікації;
  • документа, що посвідчує особу;
  • декларацію особи уповноваженої на виконання функцій держави, або місцевого самоврядування за 2020 рік (надається у вигляді роздрукованого примірника заповненої декларації на офіційному  веб-сайті НАЗК);
  • копію військового квитка (для військовозобов’язаних);
  • копію трудової книжки;
  • фотокартку розміром 4х6 см.

Вимоги до претендентів:

  1. Вища освіта не нижче ступеня магістра, спеціаліста за спеціальністю правознавство, стаж роботи у сфері права не менше трьох років або на посаді державного реєстратора чи виконання функцій державного реєстратора не менше одного року.
  2.  Заяви приймаються протягом 30 календарних днів з дня оголошення,  вул. Б. Хмельницького, 27/25 (головний спеціаліст по роботі з кадрами виконавчого комітет міської ради кабінет  №110).

Довідки за телефоном:  5-19-04.

Керуюча справами виконкому                                                           Тетяна ГИЧ

 

Додати коментар