Виконавчий комітет Переяславської міської ради оголошує конкурс на заміщення вакантної посади державного реєстратора центру надання адміністративних послуг.
Бажаючі взяти участь у конкурсі подають такі документи:
- картку форми П-2ДС;
- автобіографію;
- копії документів про освіту, підвищення кваліфікації;
- документа, що посвідчує особу;
- декларацію особи уповноваженої на виконання функцій держави, або місцевого самоврядування за 2020 рік (надається у вигляді роздрукованого примірника заповненої декларації на офіційному веб-сайті НАЗК);
- копію військового квитка (для військовозобов’язаних);
- копію трудової книжки;
- фотокартку розміром 4х6 см.
Вимоги до претендентів:
- Вища освіта не нижче ступеня магістра, спеціаліста за спеціальністю правознавство, стаж роботи у сфері права не менше трьох років або на посаді державного реєстратора чи виконання функцій державного реєстратора не менше одного року.
- Заяви приймаються протягом 30 календарних днів з дня оголошення, вул. Б. Хмельницького, 27/25 (головний спеціаліст по роботі з кадрами виконавчого комітет міської ради кабінет №110).
Довідки за телефоном: 5-19-04.
Керуюча справами виконкому Тетяна ГИЧ