“Ділимося, яким був липень для редакцій мережі в цифрах. Перше місце за кількістю переглядів уже котрий місяць тримає команда Переяслав.City — майже 217 тисяч переглядів при аудиторії у трохи більше 53 тисяч. Причому 35% — це прямі заходи на сайт, що свідчить про лояльність аудиторії. З невеликим відривом за кількістю читачів у лідерах також опинилась редакція Володимирець.Сity — 52 500. Майже 46% з них дав органічний трафік з пошукових систем. Цього разу також вирішили перевірити, а в яких країнах читають сайти The City — адже з-за кордону у видань мережі майже 11% трафіку. Для людей, які назавжди або тимчасово виїхали до інших країн це можливість поглянути, чим зараз живе місто, погортати фото і поностальгувати або привітати когось із рідних зі святом у розділі “Вітання”. І це лише частина функціоналу платформи.
А що ще можна робити на сайтах The City? Наприклад, брати участь у конкурсах і вигравати приємні призи, шукати потрібні компанії чи додати свою, якщо у вас є бізнес, у Довіднику, пройти тест — і перевірити свої знання, прочитати передбачення на день або ж відволіктися від буденних справ й погортати розділ “Ігри” та “Рейтинги”.
До речі, усі ці розділи доступні редакції одразу після старту роботи з Агенцією. Якщо ви також хоче запустити сайт у своєму місті чи громаді, у нас є декілька можливих опцій під різні запити. Усі деталі можна переглянути на нашому сайті https://abo.media/franch” – допис Або – Агенції медійного росту