Київська облдержадміністрація ініціювала розробку бренду регіону.
Агенція Туристичних Ініціатив і White Studio Design вже почали працювати над цим. Проте долучитись до розробки проєкту може кожен бажаючий.
«У сучасному суспільстві бренд потрібен кожному місту й області, які стрімко розвиваються і зацікавлені в розвитку туристичної індустрії та економічної сфери. Київщина прогресує. І ми не просто усвідомлюємо свої переваги, ми маємо на меті їх гідно презентувати. Саме тому в нас стартувала робота над створенням бренду. Це допоможе нам у якісній промоції нашого регіону в уже найближчій перспективі», – прокоментував очільник Київської ОДА Василь Володін.
![➡](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t9e/1/16/27a1.png)
Зазначимо:
До робочої групи з брендування ввійдуть представники сфери туризму, інвестори, потенційні туристи та жителі області.
Створення унікального бренду, айдентики та брендбуку Київської області сприятиме активній реалізації туристичного потенціалу. Серед ключового – формування репутації та позитивного іміджу регіону, зростання туристичної та інвестиційної привабливості громад, а також ріст внутрішнього та зовнішнього ринків туризму.