ДТЕК Київські регіональні електромережі створив для клієнтів зручні та прості дистанційні сервіси. Вони стали в пригоді клієнтам в умовах карантинних обмежень. Дедалі більше клієнтів компанії передають покази за спожиті кіловати за допомогою онлайн-сервісів. За три місяці поточного року понад 335 тисяч мешканців області передали покази дистанційно. Один з найпопулярніших сервісів – особистий кабінет, яким скористались понад 82 тисячі клієнтів. Проте, це не єдині дистанційні сервіси компанії.
«ДТЕК прагне стати еталоном клієнтоорієнтованості та впроваджує європейські стандарти обслуговування. Попереду — святкові вихідні. А ще — традиційний період передачі показів лічильників за використану електроенергію. Тому ми пропонуємо нашим клієнтам скористатися надійними і швидкими помічниками – дистанційними сервісами. Скористайтеся мобільним додатком «Мережі онлайн», чат-ботами у Viber або Telegram, сайтом, напишіть нам у Facebook. Немає різниці, за яким з каналів зв’язку наші оператори отримають повідомлення. Всі вони обробляються в режимі 24/7 та не залишаються без уваги», – зазначив генеральний директор ДТЕК Київські регіональні електромережі Віталій Шайда.
Оберіть найбільш зручний для себе канал і подавайте покази щомісяця:
– мобільний додаток «Мережі онлайн» (додаток доступний в AppStore та Google Play Market);
– веб-форма на сайті без додаткової реєстрації. У розділі треба обрати район, вказати номер особового рахунку, кількість зон на вашому лічильнику та покази по зонах.
– особистий кабінет на сайті ДТЕК Київські регіональні електромережі;
– чат-боти у Viber або Telegram. Знайти їх можна за назвою «ДТЕК Київські регіональні електромережі»;
– голосове меню автоматичної передачі показів. Телефонуйте за номерами (044) 4590740, (067) 4957040, (093) 495-70-40 або (099)495-70-40 та обирайте кнопку «2». Після дотримуйтесь інструкцій для успішної фіксації показів.
Важливо: покази необхідно передавати щомісяця з 1 по 3 число. Це дозволить сформувати точні обсяги споживання за календарний місяць, а постачальнику – коректні рахунки за спожиту електроенергію. Якщо клієнти не передають покази своєчасно, розрахунок відбувається за середньомісячним споживанням.
Кожний дистанційний спосіб передачі показів лічильника – зручний і має свої переваги. Варто спробувати і знайти для себе оптимальний варіант.