Умовою зростання професійної майстерності та компетентності педагогів є постійне підвищення кваліфікації. Адже рівень підготовки вчителів обізнаності з навчальних предметів, які вони викладають, впливає на якість знань, умінь і навичок здобувачів освіти, формування позитивного іміджу освітньої галузі в місті. До того ж від рівня кваліфікації залежить винагорода за працю – заробітна плата, яку формують тарифні розряди або кваліфікаційні категорії, установлені за результатами атестації педагогічних працівників, під час підготовки та проведення якої необхідно дотримуватися принципів колегіальності, системності та об’єктивності. Традиційно, кожного року, на виконання плану роботи відділу освіти Переяславської міської ради 01 квітня 2021 року відбулося засідання атестаційної комісії, під головуванням начальника відділу освіти П.М.Ярмоленка, на яких розглядалися питання присвоєння кваліфікаційних категорій: «вища» -13, «провідний бібліотекар» -1.
Присвоєння педагогічного звання: «вчитель – методист» -1, «старший учитель»-8; « старший – вихователь» – 1, «керівник гуртка – методист» – 2.
Відповідність «вищої» категорії – 44 педпрацівникам, відповідність педагогічному званню «вчитель – методист» -6, відповідність педагогічному званню «старший учитель» -15, «вихователь – методист» – 2, «керівник гуртка – методист» – 2.
В ході атестації, 1 директор Гайшинської гімназії (В.М. Білоусько), 1 директор ЗДО №7 «Берізка» (О.В. Михайленко), 1 заступник директора з виховної роботи ЗОШ І-ІІІ ступенів №4 (Т.Д. Капля) згідно рішення атестаційної комісії визнано такими, що відповідають займаним посадам.
Всього у засіданні взяли участь 15 членів комісії, з низ 5 керівників,2 головних спеціалісти відділу освіти, 5 консультантів ЦПРПП, 6 учителів ЗНЗ, 1 методист ЗДО, 1 ЗДНВМР позашкільних закладів, та голова профспілки працівників освіти .
Належну підготовку, проведення атестації та підбиття її підсумків забезпечили консультанти Центру, а продуктивну роботу комісії, спрямовану на утвердження високої ролі педагогічного працівника, підвищення його авторитету в колективі навчального закладу, серед дітей та їхніх батьків, злагоджено виконали керівники навчальних закладів. Членами комісії забезпечено відкритість і гласність перебігу атестації, що слугуватимуть потужним мотивом фахового й особистісного зростання кожного педагога.
Центр професійного розвитку педагогічних працівників