Днями громадські активісти запропонували учасникам місцевих груп та спільнот долучитися до флешмобу! Його умови прості – встановити на фонову заставку у соцмережах офіційний бренд міста! Чимало спільнот та жителів громади вже підтримали ініціативу.
Нагадаємо, що активістами у 2019 році було розпочато роботу над створенням брендруку Переяслава. У ньому коротко подана вся необхідна для туриста інформація про місто. Туристична привабливість Переяслава описана як у загальному, так і про кожен музей окремо. Також є інформація про фестивалі. На чільному місці у виданні розповідь про ідею створення бренда Переяслава та варіанти його використання. У книзі є приклади сувенірів: блокноти, папки, сумки, значки, футболки, кепки, чашки. Є його зображення на зупинках і навіть на автобусах.
Брендбук створений насамперед, для того, щоб залучати інвестиції у місто, це реклама не лише в Україні, а й в усьому світі.
Детальніше ознайомитися із виданням можна, перейшовши на посиланням: https://phm.gov.ua/?page_id=60631