На Переяслав.City з’явився Довідник фахівців. Чим він буде корисний

Довідник фахівців – це каталог сторінок місцевих фахівців, які надають послуги за гроші – сантехніки, перукарі, програмісти-фрілансери, репетитори англійської мови та інші – Переяслав. City.

Клієнт швидко знайде контакти потрібного йому спеціаліста у своєму місті, а фахівець – нові замовлення. Крім того, грамотно склавши вашу анкету, ви отримаєте перевагу перед конкурентами. Збільшуються шанси, що клієнт зателефонує саме вам.

Навіщо мені розміщувати свою анкету в цьому довіднику, якщо я і так періодично даю оголошення в соцмережах?

Якщо ви розміщуєте свої оголошення в інтернеті – прекрасно. Значить, ви сучасна людина і вам не потрібно пояснювати, наскільки зараз важливе просування в мережі. Але оголошення живуть лише кілька днів (особливо, якщо у вас багато активних конкурентів). По-друге, невисокі шанси, що потенційний клієнт знайде саме ваше оголошення, вбивши запит в пошуковий рядок Google (наприклад, “фітнес-тренер Переяслав”).

А ось анкета в нашому довіднику – це довгоживуча сторінка. Більше того, вона повноцінно виконуватиме роль вашого особистого сайту. Ви зможете оновлювати на ній інформацію, додавати фотографії, посилання, просити вдячних клієнтів залишати відгуки (про важливість цього нижче). Посилання на сторінку ви зможете скидати співрозмовникам як візитівку (і при цьому жодна візитівка не вмістить в собі стільки інформації).

Крім цього, ваша анкета отримає значну перевагу у пошукових алгоритмів Google, адже вона буде розміщена на сайті з хорошим щоденним трафіком. Якщо коротко, то логіка Google така: чим більше людей заходять на певний сайт, чим більше часу вони там проводять, тим частіше пошуковий алгоритм буде показувати його сторінки у відповідь на відповідні за змістом запити. Також грає роль вік сайту і самої сторінки – чим старше, тим більше уваги від Google. Тобто, готуйтеся до того, що з кожним місяцем кількість людей, які потрапляють на вашу сторінку через пошук, буде рости.

Ну, і ніхто не заважає вам розміщувати посилання на анкету в тому ж оголошенні в інстаграмі чи фейсбуці. Від цього шанси, що до вас прилетить замовлення і не одне, тільки зростуть.

А якщо у мене є фірма, в якій працюють кілька фахівців, можу я їх зареєструвати в довіднику?

Так, звичайно. Цілком можете створити для кожного з них окрему сторінку. А ось якщо вам потрібно створити сторінку самої вашої фірми, то це варто робити в розділі “Довідник підприємств”.

Як зареєструватися і скільки це коштує?

Реєстрація фахівця в нашому довіднику коштує 150 або 300 гривень на місяць – залежно від наповнення сторінки. Ви зможете підібрати варіант пакету, який підходить вам. Щоб зареєструватися, заповніть коротку форму з контактами, яку ви знайдете в рубриці “Довідник фахівців” внизу сторінки, і ми з вами зв’яжемося для оформлення.

Як правильно оформити сторінку, щоб вона приносила замовлення?

  • На аватарі повинна стояти ваша справжня фотографія. Який-небудь Бред Пітт і Анджеліна Джолі, звичайно, прекрасні, але повірте, ваше обличчя має набагато більше шансів залучити клієнтів. Не ставити фотографію теж погана ідея. Подивіться очима клієнта: вам, наприклад, потрібно викликати сантехніка. Яку людину ви швидше запросіть собі в будинок – ту, чиє обличчя ви вже бачили хоча б на фото чи безликого аноніма?
  • Все те ж поширюється і на ім’я з прізвищем. Вони також повинні бути справжніми. Чим менше скритності, тим більше довіри. Чим більше довіри, тим більше замовлень.
  • Обов’язково розкажіть про свій досвід і освіту. Максимально детально. Саме на основі цієї інформації люди багато в чому будуть приймати рішення.
  • Розділ з цінами також дуже рекомендуємо заповнити й оновлювати його в разі зміни розцінок. Потенційному замовникові відразу буде зрозуміло – по кишені йому ваші послуги чи ні. Це важливо.
  • Не рекомендуємо свідомо вказувати ціни нижчі реальних, тільки щоб вам зателефонували. Фактично – це обман, а з шахраями ніхто не хоче мати справи.

Що найсильніше впливає на кількість звернень?

Важко сказати, в кожному випадку індивідуально. Але, якщо усереднювати, то відгуки. Думаємо, це знайомо кожному, хто хоч раз робив покупки онлайн. Зацікавився товаром – йдеш читати, що про нього пишуть інші користувачі.

У нашому довіднику для відгуків встановлений плагін від Facebook. Це означає, що залишити коментар під вашою анкетою зможе тільки людина, у якої є обліковий запис в цій соціальній мережі. І у ваших недоброзичливців або недобросовісних конкурентів не буде можливості залишати анонімні коментарі та писати фейки.

Чи буде у мене можливість видаляти коментарі?

Ні. Ми вважаємо, що це нечесно щодо потенційних клієнтів, та й сам плагін від Facebook не дозволяє цього робити.

Що робити для того, щоб у мене на анкеті було багато хороших відгуків?

Просто добре виконуйте свою роботу. І не соромтеся просити ваших клієнтів написати відгук в анкеті, скромність найкоротший шлях до бідності. Значна частина з них точно погодитися. А кожен позитивний відгук буде працювати на вашу користь роками.

До речі, важливо, щоб коменти були свіжими, а не піврічної давності. Це, знову ж таки, зіграє на вашу користь.

Чи всі фахівці на сайті – дійсно професіонали?

Таку гарантію ми дати не можемо. Якщо на когось із фахівців часто будуть надходити скарги, ми їх розглянемо. А вас, наших читачів і клієнтів, просимо частіше писати відгуки в нашому довіднику. Викликали електрика, вам сподобалася його робота – так і напишіть. Якщо не сподобалася – теж.

Контакти редакції: 098-585-25-87, 063-509-13-76.

Додати коментар