У січні платники пристоличного регіону спрямували до бюджетів громад 165,3 млн грн майнових податків. Про це повідомив заступник начальника податкової служби Київщини Володимир Луговський.
«Найбільша сума коштів надійшла від плати за землю: у січні землекористувачі забезпечили 100,4 млн грн. З цієї суми 93,1 млн грн сплатили юридичні особи, решту – 7,3 млн грн – фізичні».
На 9% зросла сума, що надійшла до бюджетів від сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки. За наданою інформацією платники регіону спрямували до бюджетів 64,9 млн грн, що на 5,3 млн грн більше за показник минулого року. Власники автотранспорту за перший місяць року перерахували до місцевих скарбниць 1 млн грн: юридичні особи сплатили 0,8 млн грн, фізичні – 0,2 млн грн.
«Вирішальним чинником розвитку регіонів є стабільність надходжень до місцевих бюджетів. Система податків, що формує місцеві бюджети, – це інструмент активності та стимулювання розвитку, підвищення якості життя населення та добробуту територіальних громад», – зазначив Володимир Луговський.
ГУ ДПС у Київській області
Кабмін розблокував призупинення податкових перевірок
Головне управління ДПС у Київській області повідомляє, що постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2021 №89 прийнято рішення про розблокування призупинення проведення перевірок.
Дозволено проведення таких видів перевірок юридичних осіб:
– тимчасово зупинених документальних та фактичних перевірок, що були розпочаті до 18 березня 2020 р. та не були завершеними;
– документальних перевірок, право на проведення яких надається з дотриманням вимог п.77.4 ст.77 ПКУ, тобто, про проведення документальної планової перевірки керівником або заступником керівника контролюючого органу приймається рішення, яке оформлюється наказом. Право на проведення документальної планової перевірки платника надається лише у випадку, коли йому не пізніше ніж за 10 календарних днів до дня проведення перевірки надіслано (вручено) копію наказу про проведення документальної планової перевірки та письмове повідомлення із зазначенням дати початку проведення такої перевірки;
– документальних позапланових перевірок з підстав, визначених п.п.78.1.1 п.78.1 ст.78 ПКУ (у разі якщо отримано податкову інформацію, що свідчить про порушення валютного, податкового та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, якщо платник не надасть пояснення та їх документальні підтвердження на обов’язковий письмовий запит контролюючого органу протягом 15 робочих днів з дня, наступного за днем отримання запиту), та/або п.п.78.1.4 п.78.1 ст.78 ПКУ (якщо виявлено недостовірність даних, що містяться у податкових деклараціях, поданих платником податків, якщо платник податків не надасть пояснення та їх документальні підтвердження на письмовий запит контролюючого органу, в якому зазначено виявлену недостовірність даних та відповідну декларацію протягом 15 робочих днів з дня, наступного за днем отримання запиту).
Зазначені перевірки стосуватимуться СГ реального сектору економіки, які сформували податковий кредит за рахунок оформлення ризикових операцій з придбання товарів/послуг (із переліку ризикових платників податків, визначених у межах роботи Тимчасової слідчої комісії Верховної Ради України з питань розслідування оприлюднених у засобах масової інформації фактів можливих корупційних дій посадових осіб органів державної влади, які призвели до значних втрат дохідної частини Державного бюджету України, утвореної відповідно до Постанови Верховної Ради України від 24.04. 2020 р. № 568-ІХ);
– документальних позапланових перевірок платників податків, за якими отримано податкову інформацію, що свідчить про порушення платником валютного законодавства в частині дотримання граничних строків надходження товарів за імпортними операціями та/або валютної виручки за експортними операціями;
– документальних позапланових перевірок з підстав, визначених підпунктами 78.1.12, 78.1.14, 78.1.15, 78.1.16 пункту 78.1 статті 78 ПКУ.
ГУ ДПС у Київській області
Як зареєструвати програмний реєстратор розрахункових операцій?
Отримуємо кваліфіковані ключі.
Здійснюємо вхід до приватної частини Електронного кабінету, який розміщено за посиланням: https://cabinet.tax.gov.ua/login
Якщо в податковій відсутні відомості про об’єкти оподаткування або об’єкти, пов’язані з оподаткуванням або через які проводиться діяльність на яких буде застосовуватись ПРРО, необхідно подати заяву за формою 20-ОПП – Повідомлення про об’єкти оподаткування або об’єкти, пов’язані з оподаткуванням або через які проводиться діяльність (форма J/F1312002).
- Для реєстрації ПРРО створюємо електронний документ за формою № 1-ПРРО «Заява про реєстрацію програмного реєстратора розрахункових операцій» (J/F1316602). Виконуємо перевірку та у разі відсутності помилок, зберігаємо, підписуємо за допомогою ключа та направляємо Заяву на обробку.
- Перевіряємо отримання квитанції про обробку Заяви, та у разі успішної обробки, у квитанції отримуємо: «Документ прийнято» «Інформація – ПРРО «Назва каси» з локальним номером «Номер каси» призначено фіскальний номер «Фіскальний номер ПРРО».
- Подаємо Повідомлення про надання інформації щодо кваліфікованого сертифіката відкритого ключа (для повідомлень щодо сертифікатів відкритих ключів, які застосовуються в ПРРО) форма № J/F1391801. Цей крок – для надання відомостей щодо касирів, які будуть користуватись даним ПРРО.
- В разі успішної обробки повідомлення про касирів за формою J/F1391801, завантажуємо та встановлюємо програмне забезпечення ПРРО з офіційного вебпорталу ДПС, яке розміщено у банері «Програмні РРО» та доступні за посиланням: https://tax.gov.ua/baneryi/programni-rro/programniy-reestrator-rozrahunkovih-operatsiy/.
- Авторизуємося, починаємо працювати.
ГУ ДПС у Київській області