Подані на конкурс проекти мають бути актуальними, здатними зацікавити широку аудиторію, привернути увагу до м. Переяслава-Хмельницького як до центру туристичного, сімейного відпочинку, розваг та проведення дозвілля.
Ескіз бренду має відображати пріоритетні напрямки життя міста – туризм, відпочинок, розваги, культура, освіта, бізнес, тощо, бути чітко зрозумілим як у великому, так і у зменшеному розмірі, не повинен містити складних деталей та заплутаних фігур/компонентів.
Проект бренду має підходити для горизонтального формату, тобто його можна розмістити на вузькому горизонтальному носії, наприклад, на банері, повинен супроводжуватися пояснювальним документом, який детально розкриває кольорову концепцію, що використовувалась автором при розробці самого символу бренду та його складових, розкриває зміст та значення загального образу бренду.
До кожного проекту має бути доданий короткий опис зображення.
На зворотному боці кожної конкурсної роботи необхідно зазначити (українською мовою):
- назва роботи, техніка виконання;
- прізвище, повне ім’я, по батькові та вік автора роботи;
- назва навчального закладу (місце роботи), контактний телефон.
Конкурс проводиться з 16 по 31 серпня 2017 року та проходить у м. Переяславі-Хмельницькому.
Організація та проведення конкурсу покладається на відділ культури і туризму Переяслав-Хмельницької міської ради.
Заявки на участь у конкурсі прийматимуться до 31 серпня 2017 року у відділі культури і туризму виконавчого комітету Переяслав-Хмельницької міської ради тел. (04567) 5-66-54, 5-36-08 відповідальна особа: начальник відділу Вікторія Миколаївна Гуріна.