Головне управління ДПС у Київській області звертає увагу платників податків, що у разі перейменування назви міста, вулиці, тощо, де розміщений об’єкт оподаткування платник податків повинен надати до контролюючого органу за основним місцем обліку Повідомлення про об’єкти оподаткування або об’єкти, пов’язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність за формою № 20-ОПП (далі – повідомлення за ф. № 20-ОПП) з оновленою інформацією про об’єкт оподаткування.
При цьому у розд.3 повідомлення за ф.№20-ОПП зазначається нове місцезнаходження такого об’єкта.
Якщо до правовстановлюючих документів (свідоцтва про право власності, свідоцтва про право на спадщину, договору купівлі-продажу, договору міни, договору дарування тощо) внесено зміни у зв’язку з перейменуванням вулиць, на яких знаходиться об’єкт нерухомого майна, та внесено зміни до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно (далі – Реєстр) у зв’язку зі зміною назви чи перейменування вулиці, повідомлення за ф. № 20-ОПП подається протягом 10 робочих днів з дня внесення змін до Реєстру.
Для суб’єктів господарювання, які використовують реєстратори розрахункових операцій (далі – РРО) та програмні РРО (далі – ПРРО) відповідно до законодавства, у разі, якщо відбулось перейменування назви міста, вулиці тощо, де розміщено об’єкт оподаткування (господарську одиницю), в якому застосовується РРО та/або ПРРО, повідомлення за ф. № 20-ОПП подається з метою уникнення розбіжностей між відомостями щодо місцезнаходження цієї господарської одиниці.
ГУ ДПС у Київській області