1. Уміння вчитися
Найголовніше, чим ми можемо допомогти нашим дітям – це навчити їх вчитися.
З незапам’ятних часів життя людини було поділено на дві частини: період навчання – період роботи.
У першій частині життя ви акумулювали інформацію і розвивали навички, у другій частині ви їх використовували.
Забудьте. Така періодизація більше не працює.
“Ми поняття не маємо, чому нам доведеться навчитися за 20 років. Що ми знаємо напевно, так це те, що нам доведеться вивчати нове.Тому краще, що ми можемо зробити, – це підготувати дітей до постійного оновлення знань і навичок”.
2. Тримати удар
Уміння програвати і витримувати власну поразку.
“Сучасна освітня система занадто багато уваги приділяє успіхам. Але зовсім не вчить людей тримати удар. А це важливо, тому що, як я вже сказав, з урахуванням змін в економіці багатьом доведеться заново вчитися. Вони будуть змушені прийняти, що те, що вони знали 20 років тому, вже не представляє цінності. Так що їм доведеться зіткнутися з невдачами і не здатися, а продовжувати працювати”.
3. Боротися зі стресом
Розвиток технологій і штучного інтелекту загрожує тотальним стеженням. Варто підготувати дітей до того, що їм буде складно, і навчити їх боротися зі стресом.
“Рівень стресу і без того дуже високий, а буде ще вище. Через постійні зміни і тотальне стеження. Все, що ви робите, “йде” в систему. І ви будете відчувати тривогу через те, що вони вас моніторять, перетворюючи все ваше життя в одну велику співбесіду. До 2050 року клас “непотрібних” людей збільшиться не тільки через нестачу робочих місць або відповідної освіти, а й через відсутність ментальної витривалості.”
4. Бути гнучкими
Невідомість – новий хіт XXI століття. “Як себе вести, потрапляючи в незвичну ситуацію? Як діяти, якщо тебе буквально затопило величезною кількістю інформації і немає ніякої можливості її усвідомити і проаналізувати? Як жити в світі, де невизначеність – це не баг, а фіча? Вам постійно доведеться знаходити себе заново, перебудовуватися під потреби ринку праці, який буде все більш мінливий. Тому вкрай важливо розвинути в собі гнучкість розуму і емоційний інтелект”
5. “Навикова” школа
Школам непогано б трохи «прикрутити» розвиток технічних навичок і зробити акцент на розвитку критичного мислення, спілкування, співробітництва і творчості. Школи мають зрозуміти: новий світ – НОВЕ навчання)
За книгою Юваль Харарі «21 урок для XXI століття»
Офіційний сайт
Переяславської міської територіальної громади
Menu
ОСТАННІ НОВИНИ
- 7 років тому - Оголошення про збір ідей проектів до Плану реалізації Стратегії розвитку Київської області на період 2018 – 2020 роки Оголошення про збір ідей проектів - 0 Коментарів