ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ Держгеокадастру

29.11.2022 № 365

 ТИПОВА ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ № 8.7

ВИПРАВЛЕННЯ ТЕХНІЧНОЇ ПОМИЛКИ У ВІДОМОСТЯХ З ДЕРЖАВНОГО ЗЕМЕЛЬНОГО КАДАСТРУ, ДОПУЩЕНОЇ ОРГАНОМ, ЩО ЗДІЙСНЮЄ ЙОГО ВЕДЕННЯ, З ВИДАЧЕЮ ВИТЯГУ

(назва адміністративної послуги)

Територіальні органи Держгеокадастру

 (найменування суб’єкта надання послуги)

Інформація про центр надання адміністративних послуг

Найменування центру надання адміністративних послуг, в якому здійснюється обслуговування суб’єкта звернення  Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Переяславської міської ради
1. Місцезнаходження центру надання адміністративних послуг 08400, Україна, Київська обл., м. Переяслав,

вул. Б.Хмельницького, 27/25

2. Інформація щодо режиму роботи центру надання адміністративних послуг Пн, Ср., Чт., Пт.: з 9.00 до 16.00; Вт. до 20.00;

Вихідний: Сб.,Нд

3. Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт центру надання адміністративних послуг тел.: (04567) 5-15-09, e-mail: phmcnap@gmail.com;

офіційний веб-сайт http://phm.gov.ua

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4. Закони України Стаття 37 Закону України «Про Державний земельний кадастр»
5. Акти Кабінету Міністрів України Пункти 138, 139, 142-149, 1562 Порядку ведення Державного земельного кадастру, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17 жовтня 2012 р.  № 1051

Розпорядження Кабінету Міністрів України від 16 травня                   2014 р. № 523-р «Деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг» 

6. Акти центральних органів виконавчої влади  
7. Акти місцевих органів виконавчої влади/органів місцевого самоврядування Рішення міської ради «Про затвердження переліку адміністративних послуг»

Умови отримання адміністративної послуги

8. Підстава для одержання адміністративної послуги Виявлення фізичною або юридичною особою технічної помилки (описка, друкарська, граматична, арифметична чи інша помилка) у витязі, довідці з Державного земельного кадастру, викопіюванні з картографічних матеріалів Державного земельного кадастру

Виявлення фізичною або юридичною особою помилки, що виникла у відомостях Державного земельного кадастру під час державної реєстрації земельної ділянки з порушенням вимог Порядку ведення Державного земельного кадастру

9. Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них 1.Повідомлення про виявлення технічної помилки із викладенням суті виявлених помилок за формою, що додається*.  

2. Документи, що містять зазначені у повідомленні технічні помилки, та документи, що підтверджують такі помилки і містять правильну редакцію відповідних відомостей

Або

1.   Заява про виправлення помилки, що виникла під час державної реєстрації земельної ділянки з порушенням вимог Порядку ведення Державного земельного кадастру за формою , що додається**.

2. Документація із землеустрою (відомості з документації із землеустрою, що включена до Державного фонду документації із землеустрою), на підставі якої до Державного земельного кадастру внесені відомості.

3. Документація із землеустрою, яка є підставою для виправлення помилок у Державному земельному кадастрі (за наявності)

10. Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги Повідомлення/заява разом із доданими до нього документами надсилається заінтересованою особою в електронній формі засобами телекомунікаційного зв’язку з використанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, чи іншого альтернативного засобу електронної ідентифікації особи з використанням Єдиного державного вебпорталу електронних послуг, у тому числі через веб-сторінку Держгеокадастру.

Повідомлення про виявлення помилки може бути надіслано також в електронній формі з Державного аграрного реєстру з використанням Єдиного державного вебпорталу електронних послуг, у тому числі через веб-сторінку Держгеокадастру

11. Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги Безоплатно
12. Строк надання адміністративної послуги 2 робочих дні з дня реєстрації відповідного повідомлення у територіальному органі Держгеокадастру
13. Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги Не виявлення відповідних технічних помилок, які наведені в  повідомленні про виявлення технічної помилки

Невідповідність поданих документів вимогам законодавства
Виявлення недостовірних даних

14. Результат надання адміністративної послуги Протокол виправлення помилки

Повідомлення про виправлення помилки заінтересованим особам (у тому числі власників, користувачів земельних ділянок, а також третіх осіб, інтересів яких стосувалося виправлення помилок)

Заміна документа, в якому виявлено помилку (витяг, довідку з Державного земельного кадастру, викопіювання з картографічних матеріалів Державного земельного кадастру) заявникові за його бажанням

Відмова у виправленні помилки

15. Способи отримання відповіді (результату) Надсилається заявникові в електронній формі засобами телекомунікаційного зв’язку або з використанням Єдиного державного вебпорталу електронних послуг, у тому числі через веб-сторінку Держгеокадастру, або видається заявнику (уповноваженій особі заявника) центром надання адміністративних послуг
16. Примітка * Форма повідомлення про виявлення технічної помилки фізичною або юридичною особою наведена у додатку 1 до Типової інформаційної картки адміністративної послуги

**Форма заяви про виправлення помилки, що виникла під час державної реєстрації земельної ділянки з порушенням вимог Порядку ведення Державного земельного кадастру

наведена у додатку 2 до Типової інформаційної картки адміністративної послуги