Куди звертатися: в Україні скасували “книги скарг і пропозицій”

Кабінет Міністрів скасував вимогу до бізнесу вести книги відгуків і пропозицій. Їх замінять сучасними методами комунікації, такими як кол-центри і засоби електронного зв’язку.

Про це на своїй сторінці у Facebook повідомив перший заступник міністра економічного розвитку і торгівлі Максим Нефьодов.

“Пішла в минуле книга відгуків і пропозицій, яку підприємці в ХХІ сторіччі все ще були зобов’язані купувати, вести журнал обліку цих книг і платити штрафи за неправильно прошиті сторінки. Це зменшить на 125 млн грн. щороку витрати всіх субєктів у сфері торговельної діяльності та торговельного обслуговування”, – йдеться у дописі.

На засіданні Кабміну, присвяченому дерегуляції, Максим Нефьодов заявив, що скасування таких книг зекономить бізнесу близько 45 мільйонів гривень на рік.

“Ми скасовуємо обов’язковість її ведення, яка, за мінімальними підрахунками, коштує бізнесу близько 45 млн гривень на рік, а взагалі-то їх платимо ми з вами як споживачі – з власної кишені. Зрозуміло, що всі ці витрати лягають на кінцевих споживачів”, – заявив на засіданні Кабміну, присвяченому дерегуляції, перший заступник міністра економічного розвитку і торгівлі Максим Нефьодов.

Книгу скарг замінять більш сучасними методами комунікації, такими як кол-центри і засоби електронного зв’язку.

Також залишається можливість подачі письмових звернень, які мають те саме значення з погляду закону, що й запис у книзі скарг.

Додати коментар