Які послуги Міністерства юстиції громадяни можуть отримати онлайн?

1. Доступ до державних реєстрів:
 Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, за допомогою якого можна:
* отримати відомості про зареєстровані речові права на нерухоме майно,
* перевірити документ, виданий Державним реєстром речових прав на нерухоме майно,
* попередньо подати заяву про державну реєстрацію прав та їх обтяжень, 
* отримати інформацію про стан розгляду заяви (запиту),
*поставити об’єкт нерухомого майна на контроль.

 Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство, який дозволяє:
* отримати чи перевірити наявну інформаційну довідку.

 Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, завдяки якому можна:
* безкоштовно отримати відомості онлайн,
* отримати електронну виписку (довідку, витяг),
* отримати відповідь на запит, 
* подати заяву для проведення державної реєстрації.

 Реєстру громадських об’єднань
 Державного реєстру друкованих ЗМІ та інформаційних агенств як суб’єктів інформаційної діяльності
 Єдиного реєстру громадських формувань
 Єдиного реєстру арбітражних керуючих
 Єдиної бази даних електронних адрес, номерів факсів (телефаксів) суб’єктів владних повноважень
 Єдиного державного реєстру судових рішень
 Єдиного реєстру апостилів
 Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення
 Єдиного державного реєстру осіб, щодо яких застосовано положення Закону України “Про очищення влади”
 Єдиного реєстру нотаріусів.

2. Доступ до веб-порталу звернень у сфері державної реєстрації актів цивільного стану, через який Ви можете:
* подати заяву онлайн, 
* записатись на прийом до відділу ДРАЦС у зручний для Вас час,
* задати питання в режимі онлайн та отримати відповіді від фахівців.

3. Запис на прийом до керівника державної установи в режимі відеоконференції.

4. Доступ до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань (ЄДР), за допомогою якого у Вас є можливість:
* безкоштовно отримати відомості з автоматизованої системи збирання, накопичення, захисту, обліку та надання інформації,
* отримати відомості з ЄДР у вигляді виписки, витягу або довідки,
* отримати відповідь на запит,
* оформити та подати електронні документи, які в подальшому направляються державному реєстратору.

5. Отримання інформації про діяльність арбітражних керуючих.

6. Доступ до послуг електронного суду:
* сплата судового збору онлайн,
* отримання інформації щодо стадії розгляду судової справи,
* доступ до Єдиного державного реєстру судових рішень,
* отримання процесуальних документів в електронному вигляді,
* надсилання судових повісток шляхом SMS-повідомлень,
* вільний доступ до відомостей у справах про банкрутство.

7. Замовлення електронного цифрового підпису.

Електронні сервіси доступні за посиланням: https://kap.minjust.gov.ua/
Контактний телефон: 0-800-50-85-84 (дзвінки в межах України безкоштовні)

Додати коментар