Розробник єдиного бренду України отримав «Канського лева» за «Євробачення-2017»

Українська агенція Banda, яка є розробником єдиного бренду України Ukraine NOW, та дизайн-студія Republique отримали бронзову статуетку Міжнародного фестивалю «Канські леви». Вони вибороли нагороду у категорії Design lions за брендинг пісенного конкурсу «Євробачення-2017».
 
«Нам вдалося зробити дійсно визначний проект. Україна ще ніколи не отримувала «Канського лева» за рекламу та дизайн. Ця нагорода доводить, що український креатив може сміливо конкурувати на світовому рівні», – зазначив співзасновник агенції Banda Павло Вржещ.
Відзначимо, що це вже друга престижна нагорода українських агенцій – у 2017 році брендинг «Євробачення-2017» отримав нагороду Red Dot: Best of the best в номінації Communication Design.
«Ця перемога дуже важлива, бо, як ми усі пам’ятаємо, брендинг «Євробачення» на перших порах викликав просто шквал критики. Переконаний, що інша не менш якісна робота агенції Banda – бренд України Ukraine NOW – теж буде збирати призи на міжнародних фестивалях», – зазначив державний секретар Міністерства інформаційної політики України Артем Біденко.
Нагадаємо, 10 травня 2018 року Кабінет Міністрів України схвалив бренд Ukraine NOW, який був створений українською агенцією Banda в рамках роботи Комісії з питань популяризації України при Міністерстві інформаційної політики.

Додати коментар