ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ Держгеокадастру

29.11.2022 № 365

ТИПОВА ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ № 8.1

З ДЕРЖАВНОЇ РЕЄСТРАЦІЇ ЗЕМЕЛЬНОЇ ДІЛЯНКИ З ВИДАЧЕЮ ВИТЯГУ З ДЕРЖАВНОГО ЗЕМЕЛЬНОГО КАДАСТРУ

(назва адміністративної послуги)

Територіальні органи Держгеокадастру

 (найменування суб’єкта надання послуги)

Інформація про центр надання адміністративних послуг

Найменування центру надання адміністративних послуг, в якому здійснюється обслуговування суб’єкта звернення Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Переяславської міської ради 
1. Місцезнаходження центру надання адміністративних послуг 08400, Україна, Київська обл., м. Переяслав,

вул. Б.Хмельницького, 27/25

2. Інформація щодо режиму роботи центру надання адміністративних послуг Пн, Ср., Чт., Пт.: з 9.00 до 16.00; Вт. до 20.00;

Вихідний: Сб.,Нд

3. Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт центру надання адміністративних послуг тел.: (04567) 5-15-09, e-mail: phmcnap@gmail.com;

офіційний веб-сайт http://phm.gov.ua

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4. Закони України Стаття 24 Закону України «Про Державний земельний кадастр»
5. Акти Кабінету Міністрів України Пункти 109, 110, 110-1, 110-2, 111 Порядку ведення Державного земельного кадастру, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17 жовтня 2012 р. № 1051

Розпорядження Кабінету Міністрів України                        від 16 травня 2014 р. № 523-р «Деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг»

6. Акти центральних органів виконавчої влади  
7. Акти місцевих органів виконавчої влади/органів місцевого самоврядування Рішення міської ради «Про затвердження переліку адміністративних послуг»

Умови отримання адміністративної послуги

8. Підстава для одержання адміністративної послуги Заява про державну реєстрацію земельної ділянки
9. Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них 1. Заява про державну реєстрацію земельної ділянки за формою, встановленою Порядком ведення Державного земельного кадастру, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 17 жовтня 2012 р.              № 1051 (форма заяви додається)*

2. Документація із землеустрою, що є підставою для формування земельної ділянки, в електронній формі з накладеним електронним підписом сертифікованого інженера-землевпорядника, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, з використанням кваліфікованої електронної позначки часу

3. Електронний документ

У разі коли відповідно до закону поділ, об’єднання земельних ділянок здійснюються за погодженням з органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, фізичними чи юридичними особами, до заяви про державну реєстрацію земельної ділянки, сформованої в результаті поділу або об’єднання земельних ділянок, також додаються документи, що належним чином підтверджують таку згоду

10. Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги Заява про державну реєстрацію земельної ділянки з доданими документами подається відповідним сертифікованим інженером-землевпорядником від імені замовника з використанням Єдиного державного вебпорталу електронних послуг, у тому числі через веб-сторінку Держгеокадастру
11. Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги Безоплатно
12. Строк надання адміністративної послуги 14 календарних днів з дня реєстрації відповідної заяви у територіальному органі Держгеокадастру
13. Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги 1. Документи подані не в повному обсязі (відсутність документа, що підтверджує згоду органу виконавчої влади, органу місцевого самоврядування, фізичної чи юридичної особи про поділ, об’єднання земельних ділянок, з нотаріально засвідченою справжністю підпису на такому документі – у разі, коли відповідно до закону поділ, об’єднання земельних ділянок здійснюються за погодженням з органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, фізичними чи юридичними особами) та/або не відповідають вимогам законодавства

2. Знаходження в межах земельної ділянки, яку передбачається зареєструвати, іншої земельної ділянки або її частини

14. Результат надання адміністративної послуги Витяг з Державного земельного кадастру про земельну ділянку на підтвердження державної реєстрації земельної ділянки

Рішення про відмову у здійсненні державної реєстрації земельної ділянки

15. Способи отримання відповіді (результату) За бажанням заявника видається у паперовій формі зазначеним у заяві центром надання адміністративних послуг або надсилається в електронній формі з використанням засобів телекомунікаційного зв’язку на адресу веб-сторінки Держгеокадастру, за якою здійснювалося подання заяви
16. Примітка *Форма заяви про державну реєстрацію земельної ділянки наведена у додатку до Типової інформаційної картки адміністративної послуги