ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ Міністерства юстиції України

09 квітня 2021 року № 1318/5

(із змінами, внесеними згідно

з наказом Міністерства юстиції України

від 17.11.2021 року № 4136/5)

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА № 7.16

адміністративної послуги з державної реєстрації рішення

про відміну рішення про припинення юридичної особи

(крім громадського формування та релігійної організації)

Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Переяславської міської ради

_______________________________________________________________________________________

(найменування суб’єкта надання адміністративної послуги та центру надання адміністративних послуг)

Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги

та/або центру надання адміністративних послуг

1 Місцезнаходження 08400, Україна, Київська обл., м. Переяслав,

вул. Б. Хмельницького, 27/25

2 Інформація щодо режиму роботи Пн., СР., Чт., ПТ. з 9.00 до 16.00; Вт. з 8.00 до 20.00; вихідний: Сб. Нд
3 Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт тел.: (04567) 5-15-09, e-mail: phmcnap@gmail.com; офіційний веб-сайт http://phm.gov.ua

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4 Закони України Закон України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань»
5 Акти Кабінету Міністрів

України

Постанова Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1137 «Питання Єдиного державного веб – порталу електронних послуг та Єдиного державного порталу адміністративних послуг»
6 Акти центральних органів виконавчої влади Наказ Міністерства юстиції України від 09.02.2016 №359/5 «Про затвердження Порядку державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 09.02.2016 за № 200/28330;

наказ Міністерства юстиції України від 23.03.2016 №784/5 «Про затвердження Порядку функціонування порталу електронних сервісів юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 23.03.2016 за № 427/28557

Умови отримання адміністративної послуги

7 Підстава для отримання адміністративної послуги Звернення уповноваженого представника  юридичної особи (далі – заявник)
8 Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги Примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) рішення учасників юридичної особи або відповідного органу юридичної особи, а у випадках, передбачених законом, – рішення відповідного державного органу про відміну рішення про припинення юридичної особи;

примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) документа, що засвідчує повноваження представника засновника (учасника) юридичної особи – у разі участі представника засновника (учасника) юридичної особи у прийнятті рішення уповноваженим органом управління юридичної особи.

Якщо документи подаються особисто, заявник пред’являє документ, що відповідно до закону посвідчує особу.

У разі подання документів представником додатково подається примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) документа, що підтверджує його повноваження (крім випадку, коли відомості про повноваження цього представника містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань).

Для цілей проведення реєстраційних дій документом, що засвідчує повноваження представника, є документ, що підтверджує повноваження законного представника особи, або нотаріально посвідчена довіреність

9 Спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги У паперовій формі документи подаються заявником особисто або поштовим відправленням.

В електронній формі документи подаються з використанням Єдиного державного веб-порталу електронних послуг, а щодо послуг, надання яких зазначений веб-портал не забезпечує, – через портал електронних сервісів*

10 Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги Безоплатно
11 Строк надання адміністративної послуги Державна реєстрація проводиться за відсутності підстав для зупинення розгляду документів та відмови у державній реєстрації протягом 24 годин після надходження документів, крім вихідних та святкових днів.

Зупинення розгляду документів здійснюється у строк, встановлений для державної реєстрації.

Строк зупинення розгляду документів, поданих для державної реєстрації, становить 15 календарних днів з дати їх зупинення

12 Перелік підстав для зупинення розгляду документів, поданих для державної реєстрації Подання документів або відомостей, визначених Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань», не в повному обсязі;

невідповідність документів вимогам, установленим статтею 15 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань»;

подання документів з порушенням встановленого законодавством строку для їх подання

13 Перелік підстав для відмови у державній реєстрації Документи подано особою, яка не має на це повноважень;

у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань містяться відомості про судове рішення щодо заборони проведення реєстраційної дії;

не усунуто підстави для зупинення розгляду документів протягом встановленого строку;

документи подані до неналежного суб’єкта державної реєстрації;

документи суперечать вимогам Конституції та законів України;

невідповідність відомостей, зазначених у документах, поданих для державної реєстрації, відомостям, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань чи інших інформаційних системах, використання яких передбачено Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань»

14 Результат надання адміністративної послуги Внесення відповідного запису до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань;

повідомлення про відмову у державній реєстрації із зазначенням виключного переліку підстав для відмови

15 Способи отримання відповіді (результату) Результати надання адміністративної послуги у сфері державної реєстрації в електронній формі оприлюднюються на порталі електронних сервісів та доступні для їх пошуку за кодом доступу.

У разі відмови у державній реєстрації документи, подані для державної реєстрації, повертаються (видаються, надсилаються поштовим відправленням) заявнику не пізніше наступного робочого дня з дня надходження від заявника заяви про їх повернення

* Після доопрацювання Єдиного державного вебпорталу електронних послуг та/або порталу електронних сервісів, які будуть забезпечувати можливість подання таких документів в електронній формі. 

В.о. директора Департаменту нотаріату

та державної реєстрації                                                                                              В’ячеслав ХАРДІКОВ