Додаток

до рішення  виконкому

Переяславської міської ради

від 20.12.2022 № 324-25

 ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА № 1.11

Внесення змін/переоформлення дозволу на розміщення зовнішньої реклами

(назва адміністративної послуги)

Відділ містобудування та архітектури управління містобудування,

архітектури та використання земель виконавчого комітету Переяславської міської ради

 (найменування суб’єкта надання адміністративної послуги)

 

Інформація про центр надання адміністративних послуг

Найменування ЦНАП, в якому здійснюється обслуговування суб’єкта звернення Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Переяславської міської ради
1. Місцезнаходження центру надання адміністративних послуг 08400, Україна, Київська обл., м. Переяслав,

вул. Б.Хмельницького, 27/25

2. Інформація щодо режиму роботи ЦНАП Пн, Ср., Чт., Пт.: з 9.00 до 16.00; Вт. до 20.00;

Вихідний: Сб.,Нд.

3. Телефон/факс (довідки), адреса ел. пошти та веб-сайт ЦНАП тел.: (04567) 5-15-09, e-mail: phmcnap@gmail.com;

офіційний веб-сайт http://phm.gov.ua

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4. Закони України пп. 13 пункту «а» ст. 30 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,

«Про благоустрій населених пунктів»,

Ст. 16 Закону України “Про рекламу”

5. Акти Кабінету Міністрів України Постанова Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2003 року №2067 «Про затвердження типових правил розміщення зовнішньої реклами»
6. Акти ЦОВВ  
7. Акти місцевих органів виконавчої влади/органів місцевого самоврядування Рішення міської ради «Про затвердження переліку адміністративних послуг»,

Порядок розміщення об’єктів зовнішньої реклами

Умови отримання адміністративної послуги

8. Підстава для одержання адміністративної послуги Звернення особи, зацікавленої в розміщенні зовнішньої реклами.

Проведення масових заходів рекламного характеру, видовищного, споживчого, культурно-просвітницького, соціального та іншого характеру, які поєднуються з рекламними заходами з використанням міського середовища

9. Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них – Заява на ім’я міського голови м. Переяслававстановленого зразка.

– Виписка або витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, довіреність для представників.

– Графічні матеріали із зазначенням бажаного місця розташування ОЗР, виконані замовником у довільній формі на топогеодезичній основі М 1:500 з прив’язкою до місцевості.

– Ескіз рекламного засобу з його конструктивним рішенням.

– Фотокартка або комп’ютерний макет місця (розміром не менш як 6х9 см) з прив’язкою до місцевості

10. Порядок подання документів для отримання адмінпослуги Подання до центру надання адміністративних послуг необхідних документів та реєстрація заяви.
11. Платність адмінпослуги Безоплатно
12. Строк надання адміністративної послуги 30 робочих днів. В разі неможливості виконання у такий строк – після першого засідання  колегіального органу по  закінченню терміну
13. Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги 1. Подання документів з порушенням вимог, зазначених у пункті 9 цієї інформаційної картки, щодо комплектності подання документів;

2. Невідповідність положень проекту землеустрою вимогам законів та прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів, документації із землеустрою абомістобудівній документації.

14. Результат надання адміністративної послуги Заявник отримує один примірник рішення виконкому міської радипро внесення змін/переоформлення дозволу на розміщення зовнішньої рекламиабо лист-повідомлення з обґрунтуванням причин відмови
15. Способи отримання відповіді (результату) Особисто або через представника за дорученням

 Керуюча справами виконкому                                                                                           Тетяна ГИЧ