Додаток

до рішення  виконкому

Переяславської міської ради

від 20.12.2022  № 324-25

 ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА № 1.9

Видача довідки про наявність (відсутність) будівель і споруд на земельній ділянці

(назва адміністративної послуги)

Відділ містобудування та архітектури управління містобудування,

архітектури та використання земель виконавчого комітету Переяславської міської ради

(найменування суб’єкта надання адміністративної послуги)

 

Інформація про центр надання адміністративної послуги

Найменування центру надання адміністративної послуги, в якому здійснюється обслуговування суб’єкта звернення Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Переяславської міської ради
1. Місцезнаходження центру надання адміністративних послуг 08400, Україна, Київська обл., м. Переяслав, вул.Б.Хмельницького, 27/25
2. Інформація щодо режиму роботи центру надання адміністративної послуги Пн, Ср., Чт., Пт.: з 9.00 до 16.00; Вт. до 20.00;

Вихідний: Сб.,Нд.

3. Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт центру надання адміністративної послуги тел.: (04567) 5-15-09, e-mail: phmcnap@gmail.com; офіційний веб-сайт http://phm.gov.ua

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4. Закони України «Про регулювання містобудівної діяльності»,Закон України «Про місцеве самоврядування в Україні»
5. Акти Кабінету Міністрів України  
6. Акти центральних органів виконавчої влади  
7. Акти місцевих органів виконавчої влади/органів місцевого самоврядування Рішення міської ради «Про затвердження Положення про відділ містобудування та архітектури виконавчого комітету Переяславської міської ради»;

Рішення міської ради «Про затвердження переліку адміністративних послуг»

Умови отримання адміністративної послуги

8. Підстава для одержання адміністративної послуги Заява на ім’я головного архітектора-начальника управління містобудування, архітектури та використання земель встановленого зразка та документи відповідно до п.9
9. Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них – Засвідчена у встановленому порядку копія документу, що посвідчує право власності на об’єкт нерухомого майна.

 – Засвідчена у встановленому порядку копія паспорту власника (співвласників) об’єкта нерухомого майна.

10. Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги Подання до центру надання адміністративних послуг необхідних документів та реєстрація заяви.
11. Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги Безоплатно
12. Строк надання адміністративної послуги 7 робочих днів
13. Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги – подання неповного пакету документів, визначених п.9 цієї інформаційної картки;

-виявлення недостовірних відомостей у поданих документах;

-подання заяви особою, яка не є власником (співвласником) об’єкта нерухомого майна, щодо якого подано заяву про підтвердження поштової адреси, або його представником.

14. Результат надання адміністративної послуги Заявник отримує один примірник зареєстрованої довідки про наявність (відсутність) будівель і споруд на земельній ділянці
15. Способи отримання відповіді (результату) Отримує особисто або через представника за дорученням

   Керуюча справами виконкому                                                                                        Тетяна ГИЧ