Додаток

до рішення  виконкому

Переяславської міської ради

від 20.12.2022  № 324-25

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА № 1.7

Зміна поштової адреси об’єкта нерухомого майна

(назва адміністративної послуги)

Відділ містобудування та архітектури управління містобудування,

архітектури та використання земель виконавчого комітету Переяславської міської ради

(найменування суб’єкта надання адміністративної послуги)

 

Інформація про центр надання адміністративної послуги

Найменування центру надання адміністративної послуги, в якому здійснюється обслуговування суб’єкта звернення Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Переяславської міської ради
1. Місцезнаходження центру надання адміністративних послуг 08400, Україна, Київська обл., м. Переяслав, вул. Б.Хмельницького, 27/25
2. Інформація щодо режиму роботи центру надання адміністративної послуги Пн, Ср., Чт., Пт.: з 9.00 до 16.00; Вт. до 20.00;

Вихідний: Сб.,Нд.

3. Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт центру надання адміністративної послуги тел.: (04567) 5-15-09, e-mail:

phmcnap@gmail.com;

офіційний веб-сайт http://phm.gov.ua

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4. Закони України «Про регулювання містобудівної діяльності», «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про благоустрій населених пунктів»
5. Акти Кабінету Міністрів України Тимчасовий порядок реалізації експериментального проекту з присвоєння адрес об’єктам будівництва та об’єктам нерухомого майна, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.03.2019 №367
6. Акти центральних органів виконавчої влади  
7. Акти місцевих органів виконавчої влади/органів місцевого самоврядування Порядок присвоєння та зміни поштових адрес об’єктам нерухомого майна у місті Переяславі-Хмельницькому, затвердженого рішенням міської ради від 06.04.2017 №125-33-VII,

Рішення міської ради «Про затвердження переліку адміністративних послуг»

Умови отримання адміністративної послуги

8. Підстава для одержання адміністративної послуги Заява на ім’я міського голови м. Переяслава встановленого зразка та документи відповідно до п.9
9. Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них – Засвідчена у встановленому порядку копія документу, що посвідчує право власності на об’єкт нерухомого майна.

– Засвідчена у встановленому порядку копія технічної документації щодо інвентаризації об’єкта нерухомого майна (з дати виготовлення не більше року).

– Засвідчена у встановленому порядку копія паспорта та копія ідентифікаційного коду власника (співвласників) об’єкта нерухомого майна.

– Документ на земельну ділянку (у разі наявності).

– Графічні матеріали із зазначенням поштової адреси.

10. Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги Подання до центру надання адміністративних послуг необхідних документів та реєстрація заяви.
11. Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги Безоплатно
12. Строк надання адміністративної послуги 30 робочих днів. В разі неможливості виконання у такий строк – після першого засідання колегіального органу по закінченню терміну
13. Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги – Подання неповного пакету документів, визначених п.9 цієї інформаційної картки;

-Виявлення недостовірних відомостей у поданих документах;

-Подання заяви особою, яка не є власником (співвласником) об’єкта нерухомого майна, щодо якого подано заяву про зміну адреси, або його представником.

14. Результат надання адміністративної послуги Заявник отримує:

– один примірник рішення виконкому про зміну поштової адреси об’єкту нерухомого майна;

– витяг з Реєстру будівельної діяльності щодо інформації про присвоєння адрес Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва

15. Способи отримання відповіді (результату) Отримує особисто або через представника за дорученням.

Керуюча справами виконкому                                                                                       Тетяна ГИЧ