Додаток

до рішення  виконкому

Переяславської міської ради

від 20.12.2022 №324-25

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА № 1.6

Присвоєння поштової адресиоб’єкту нерухомого майна у разі об’єднання,

поділу або виділення часткиоб’єкта нерухомого майна

(назва адміністративної послуги)

Відділ містобудування та архітектури управління містобудування,

архітектури та використання земель виконавчого комітету Переяславської міської ради

(найменування суб’єкта надання адміністративної послуг)

Інформація про центр надання адміністративної послуги

Найменування центру надання адміністративної послуги, в якому здійснюється обслуговування суб’єкта звернення Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Переяславської міської ради
1. Місцезнаходження центру надання адміністративних послуг 08400, Україна, Київська обл., м. Переяслав,

вул. Б.Хмельницького, 27/25

2. Інформація щодо режиму роботи центру надання адміністративної послуги Пн, Ср., Чт., Пт.: з 9.00 до 16.00; Вт. до 20.00;

Вихідний: Сб.,Нд.

3. Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт ЦНАП тел.: (04567) 5-15-09, e-mail: phmcnap@gmail.com; офіційний веб-сайт http://phm.gov.ua

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4. Закони України «Про регулювання містобудівної діяльності», «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про благоустрій населених пунктів»
5. Акти Кабінету Міністрів України Наказ КМУ 18.06.2007 №55 «Про затвердження Інструкції щодо проведення поділу, виділу та розрахунку часток об’єктів нерухомого майна»; Тимчасовий порядок реалізації експериментального проекту з присвоєння адрес об’єктам будівництва та об’єктам нерухомого майна, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.03.2019 №367
6. Акти центральних органів виконавчої влади Інструкція щодо проведення поділу, виділу та розрахунку часток об’єктів нерухомого майна, затвердженої наказом Міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 18.06.2007 №55 (зі змінами Мінрегіону від  12.09.2014)
7. Акти місцевих органів виконавчої влади/органів місцевого самоврядування Порядок присвоєння та зміни поштових адрес об’єктам нерухомого майна у місті Переяславі-Хмельницькому, затвердженого рішенням міської ради від 06.04.2017 №125-33-VII;

Рішення міської ради «Про затвердження переліку адміністративних послуг»

 

 Умови отримання адміністративної послуги

8. Підстава для одержання адміністративної послуги Заява на ім’я міського голови м. Переяслава встановленого зразка та документи відповідно до п.9
9. Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них – Засвідчена у встановленому порядку копія документу, що посвідчує право власності на об’єкт нерухомого майна (до його об’єднання, поділу або виділення частки);

-Технічний паспорт на новостворений об’єкт нерухомого майна(з дати виготовлення не більше року);

– Висновок щодо технічної можливості поділу або виділу в натурі частки з об’єктанерухомого майна (без проведення будівельних робіт);

– Засвідчена у встановленому порядку копіяпаспорта та копія ідентифікаційного кодувласника (співвласників) об’єкта нерухомого майна;

-Документ на земельну ділянку (в разі наявності);

– Графічні матеріали із зазначенням поштової адреси.

10. Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги Подання до центру надання адміністративних послуг необхідних документів для оформлення заяви
11. Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги Безоплатно
12. Строк надання адміністративної послуги 30 робочих днів. В разі неможливості виконання у такий строк – після першого засідання колегіального органу по закінченню терміну
13. Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги – Подання неповного пакету документів, визначених п.9 цієї інформаційної картки;

-Виявлення недостовірних відомостей у поданих документах;

-Подання заяви особою, яка не є власником (співвласником) об’єкта нерухомого майна, щодо якого подано заяву про зміну адреси, або його представником.

14. Результат надання адміністративної послуги Заявник отримує:

– один примірник рішення виконкому про присвоєння поштової адреси об’єкту нерухомого майна;

– витяг з Реєстру будівельної діяльності щодо інформації про присвоєння адрес Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва

15. Способи отримання відповіді (результату) Особисто або через представника за дорученням.

 Керуюча справами виконкому                                                                                       Тетяна ГИЧ