Додаток

до рішення  виконкому

Переяславської міської ради

від 20.12.2022 № 324-25

 ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА № 1.5

Внесення змін до рішення виконавчого комітету

(назва адміністративної послуги)

Відділ містобудування та архітектури управління містобудування,

архітектури та використання земель виконавчого комітету Переяславської міської ради

 (найменування суб’єкта надання адміністративної послуги)

Інформація про центр надання адміністративної послуги

Найменування ЦНАП, в якому здійснюється обслуговування суб’єкта звернення Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Переяславської міської ради
1. Місцезнаходження центру надання адміністративних послуг 08400, Україна, Київська обл., м. Переяслав, вул. Б.Хмельницького, 27/25
2. Інформація щодо режиму роботи центру надання адміністративної послуги Пн, Ср., Чт., Пт.: з 9.00 до 16.00; Вт. до 20.00;

Вихідний: Сб.,Нд.

3. Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт центру надання адміністративної послуги тел.: (04567) 5-15-09, e-mail: phmcnap@gmail.com; офіційний веб-сайт http://phm.gov.ua

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4. Закони України «Про звернення громадян», «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про благоустрій населених пунктів»
5. Акти Кабінету Міністрів України  
6. Акти центральних органів виконавчої влади  
7. Акти місцевих органів виконавчої влади/органів місцевого самоврядування Рішення міської ради «Про затвердження переліку адміністративних послуг»

Умови отримання адміністративної послуги

8. Підстава для одержання адміністративної послуги Заява на ім’я міського голови м.Переяслава з обґрунтуванням необхідності внесення змін до рішення виконкому міської радита документи відповідно до п.9.
9. Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них -Реквізити замовника;

-Копію рішення виконкому міської ради, завірену в установленому порядку, щодо якого вносяться зміни

10. Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги Подання до центру надання адміністративних послуг необхідних документів для оформлення заяви
11. Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги Безоплатно
12. Строк надання адміністративної послуги 30 робочих днів. В разі неможливості виконання у такий строк – після першого засідання  колегіального органу по закінченню терміну
13. Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги 1. Подання документів з порушенням вимог, зазначених у пункті 9 цієї інформаційної картки, щодо комплектності подання документів;

2. Невідповідності поданих документів законодавству України.

14. Результат надання адміністративної послуги Заявник отримує один примірник рішення виконавчого комітету міської ради з відповідними змінами
15. Способи отримання відповіді (результату) Особисто або через представника за дорученням.

  Керуюча справами виконкому                                                                            Тетяна ГИЧ