Додаток

до рішення  виконкому

Переяславської міської ради

від 20.12.2022 № 324-25

 ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА № 1.4

Укладення договору пайової участі (внеску) в утриманні об’єктів благоустрою

відносно земельної ділянки на території м. Переяслава

під час розташування тимчасової споруди(ТС)

(назва адміністративної послуги)

Відділ містобудування та архітектури управління містобудування,

архітектури та використання земель виконавчого комітету Переяславської міської ради

 (найменування суб’єкта надання адміністративної послуги)

Інформація про центр надання адміністративної послуги

Найменування ЦНАП, в якому здійснюється обслуговування суб’єкта звернення Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Переяславської міської ради
1. Місцезнаходження центру надання адміністративних послуг 08400, Україна, Київська обл., м. Переяслав, вул. Б. Хмельницького, 27/25
2. Інформація щодо режиму роботи центру надання адміністративної послуги Пн, Ср., Чт., Пт.: з 9.00 до 16.00; Вт. до 20.00;

Вихідний: Сб.,Нд.

3. Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт ЦНАП тел.: (04567) 5-15-09, e-mail: phmcnap@gmail.com; офіційний веб-сайт http://phm.gov.ua

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4. Закони України «Про регулювання містобудівної діяльності», «Про благоустрій населених пунктів»
5. Акти Кабінету Міністрів України наказ Мінрегіонбуду від 21.10.2011 №244 «Про затвердження Порядку розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності»
6. Акти центральних органів виконавчої влади  
7. Акти місцевих органів виконавчої влади/органів місцевого самоврядування «Порядок розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на території міста Переяслава-Хмельницького», затверджений рішенням міської ради від 31.05.2012 № 06-25-VI

Умови отримання адміністративної послуги

8. Підстава для одержання адміністративної послуги Заява на ім’я міського голови м. Переяславазі згодою замовника на обробку персональних даних встановленого зразка та документи відповідно до п.9
9. Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них

 

– Реквізити замовника (найменування, П.І.Б., адреса, контактна інформація, платіжні реквізити, завіренакопія витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб);- Копія паспорта прив’язки тимчасової споруди (ТС) для провадження підприємницької діяльності, погодженого та завіреного печаткою управління містобудування, архітектури та використання земель виконавчого комітету Переяславської міської ради

– Копія рішення сесії міської ради щодо дозволу на розташування ТС

10. Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги Подання до центру надання адміністративних послуг необхідних документів та реєстрації заяви.
11. Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги Безоплатно
12. Строк надання адміністративної послуги 30 календарних днів
13. Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги 1. Подання документів з порушенням вимог, зазначених у пункті 9 цієї інформаційної картки, щодо комплектності подання документів;

2.Виявлення недостовірних відомостей у документах, зазначених у пункті 9 цієї інформаційної картки

14. Результат надання адміністративної послуги Заявник отримує один примірник зареєстрованого договору пайової участі (внеску) в утриманні об’єктів благоустрою
15. Способи отримання відповіді (результату) Особисто або через представника за дорученням

 Керуюча справами виконкому                                                                                                    Тетяна ГИЧ