Додаток

до рішення  виконкому

Переяславської міської ради

від 20.12.2022 №324-25

 ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА № 1.3

Надання дозволу (продовження строку дії дозволу) на розміщення

тимчасової споруди (ТС)для провадження підприємницької діяльності

з подальшою видачею (продовженням) паспорта прив’язки

тимчасової споруди(ТС) для провадження підприємницької діяльності

(назва адміністративної послуги)

Відділ містобудування та архітектури управління містобудування,

архітектури та використання земель виконавчого комітету

Переяславської міської ради

 (найменування суб’єкта надання адміністративної послуги)

Інформація про центр надання адміністративної послуги

Найменування ЦНАП, в якому здійснюється обслуговування суб’єкта звернення Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Переяславської міської ради
1. Місцезнаходження центру надання адміністративних послуг 08400, Україна, Київська обл., м. Переяслав, вул. Б. Хмельницького, 27/25
2. Інформація щодо режиму роботи центру надання адміністративної послуги Пн, Ср., Чт., Пт.: з 9.00 до 16.00; Вт. до 20.00;

Вихідний: Сб.,Нд.

3. Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт ЦНАП тел.: (04567) 5-15-09, e-mail: phmcnap@gmail.com; офіційний веб-сайт http://phm.gov.ua

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4. Закони України «Про регулювання містобудівної діяльності», «Про благоустрій населених пунктів»
5. Акти Кабінету Міністрів України наказ Мінрегіонбуду від 21.10.2011 №244 «Про затвердження Порядку розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності»
6. Акти центральних органів виконавчої влади  
7. Акти місцевих органів виконавчої влади/органів місцевого самоврядування «Порядок розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на території міста Переяслава-Хмельницького», затверджений рішенням міської ради від 31.05.2012 № 06-25-VI
Умови отримання адміністративної послуги
8. Підстава для одержання адміністративної послуги Заява на ім’я міського голови м. Переяславазі згодою замовника на обробку персональних даних встановленого зразка та документи відповідно до п.9
9. Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них Для надання дозволу:1. Реквізити замовника (найменування, П.І.Б., адреса, контактна інформація, платіжні реквізити,завірена копія витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб);2. Схема розміщення ТС (М 1:500);3. Ескізи фасадів ТС у кольорі М 1:50 (для стаціонарних ТС), які виготовляє суб’єкт господарювання, що має ліцензію на виконання  проектних робіт, або архітектор, який маєвідповідний кваліфікаційний сертифікат; 4. Схема благоустрою прилеглої території, складену замовником або суб’єктом  підприємницькоїдіяльності, який має відповідну ліцензію, архітектором, який має відповідний  кваліфікаційнийсертифікат, відповідно до  Закону України “Про благоустрій населених пунктів України”;5. Технічні умови щодо інженерного забезпечення (за наявності), отримані замовником  убалансоутримувача відповідних інженерних мереж;6. Документи підтверджуючі право володіння чи право користування земельною ділянкою (за наявності). Для продовження строку дії дозволу: 1. Реквізити замовника (найменування, П.І.Б., адреса, контактна інформація, платіжні реквізити,завірена копія витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб);2. Копія діючого паспорта прив’язки ТС для провадження підприємницької діяльності з графічною частиною;3. Копія договору пайової участі (внеску) в утриманні об’єктів благоустрою на території м. Переяслава під час розташування тимчасових споруд.
10. Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги Подання до центру надання адміністративних послуг необхідних документів та реєстрації заяви.
11. Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги Безоплатно
12. Строк надання адміністративної послуги 30 робочих днів. В разі неможливості виконання у такий строк – після першого засідання  колегіального органу по  закінченню терміну
13. Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги 1. Подання документів з порушенням вимог, зазначених у пункті 9 цієї інформаційної картки, щодо комплектності подання документів;

2.Виявлення недостовірних відомостей у документах, зазначених у пункті 9 цієї інформаційної картки

14. Результат надання адміністративної послуги Заявник отримує один примірник зареєстрованого рішення міської ради та паспорт прив’язки ТС
15. Способи отримання відповіді (результату) Особисто або через представника за дорученням

  Керуюча справами виконкому                                                                                    Тетяна ГИЧ