Додаток

до рішення  виконкому

Переяславської міської ради

від 20.12.2022 № 324-25

 

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА № 1.2

Видача містобудівних умов і обмежень для проектування об’єкта будівництва

(назва адміністративної послуги)

Відділ містобудування та архітектури управління містобудування,

архітектури та використання земель виконавчого комітету

Переяславської міської ради

(найменування суб’єкта надання адміністративної послуги)

Інформація про центр надання адміністративної послуги

Найменування центру надання адміністративної послуги, в якому здійснюється обслуговування суб’єкта звернення Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Переяславської міської ради
1. Місцезнаходження центру надання адміністративних послуг 08400, Україна, Київська обл., м. Переяслав, вул. Б.Хмельницького, 27/25
2. Інформація щодо режиму роботи центру надання адміністративної послуги Пн, Ср., Чт., Пт.: з 9.00 до 16.00; Вт. до 20.00;

Вихідний: Сб.,Нд.

3. Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт центру надання адміністративної послуги тел.: (04567) 5-15-09, e-mail: phmcnap@gmail.com; офіційний веб-сайт http://phm.gov.ua

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4. Закони України «Про регулювання містобудівної діяльності»,«Про благоустрій населених пунктів»
5. Акти Кабінету Міністрів України  
6. Акти центральних органів виконавчої влади  
7. Акти місцевих органів виконавчої влади/органів місцевого самоврядування Рішення міської ради «Про затвердження переліку адміністративних послуг», «Про затвердження містобудівної документації «Генеральний план м.Переяслав-Хмельницький Київської області» та його розділу «Інженерно-технічні заходи цивільного захисту (цивільної оборони)»,«Про затвердження містобудівної документації «План зонування (зонінг) території. м. Переяслав-Хмельницький», «Про затвердження містобудівної документації «Плану червоних ліній міста Переяслава-Хмельницького»

Умови отримання адміністративної послуги

8. Підстава для одержання адміністративної послуги Заява на ім’я головного архітектора-начальника управління містобудування, архітектури та використання земель виконавчого комітету Переяславської міської радизі згодою замовника на обробку персональних даних  встановленого зразка та документи відповідно до п.9.
9. Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них – Засвідчена в установленому порядку копія документа про право власності (користування) земельною ділянкою, або копія договору суперфіцію;

-Копія документа, що посвідчує право власності на об’єкт нерухомого майна, розташований на земельній ділянці, або згода його власника, засвідчена в установленому законодавством порядку (у разі здійснення реконструкції або реставрації);

– Викопіювання з топографо-геодезичного плану М1:2000;

– Витяг із Державного земельного кадастру;

– Витяг з містобудівного кадастру (у разі створення);

-ескізні наміри будівництва/реконструкції у довільній формі.

10. Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги Подання до центру надання адміністративних послуг необхідних документів для оформлення та реєстрації заяви.
11. Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги Безоплатно
12. Строк надання адміністративної послуги 10 робочих днів. В разі неможливості виконання у такий строк – після першого засідання  колегіального органу по  закінченню терміну
13. Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги 1. Подання документів з порушенням вимог, зазначених у пункті 9 цієї інформаційної картки, щодо комплектності подання документів;

2.Виявлення недостовірних відомостей у документах, що посвідчують право власності чи користування земельною ділянкою, або у документах, що посвідчують право власності на об’єкт нерухомого майна, розташований на земельній ділянці;

3. Невідповідність намірів забудови вимогам містобудівної документації на місцевому рівні.

14. Результат надання адміністративної послуги Заявник отримує:

– один примірник  рішення виконавчого комітету міської ради із зареєстрованими містобудівними умовами та обмеженнямиабо лист-повідомлення з обґрунтуванням причин відмови;

– лист про наявність містобудівних умов та обмежень з реєстраційним номером Єдиноїдержавної електронної системи у сфері будівництва

15. Способи отримання відповіді (результату) Особисто або через представника за дорученням

 

Керуюча справами виконкому                                                                                 Тетяна ГИЧ