Додаток

до рішення виконкому

Переяславської міської ради

від 20.12.2022 № 324-25

Інформаційна картка № 2.15

Надання статусу дитини, яка постраждала

внаслідок  воєнних дій  та збройних конфліктів

 (назва адміністративної послуги)

Служба у справах дітей та сім’ї Переяславської міської ради

(найменування суб’єкта надання адміністративної послуги)

Інформація про центр надання адміністративних послуг

 
Найменування ЦНАП, в якому здійснюється обслуговування суб’єкта звернення Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Переяславської міської ради  
1. Місцезнаходження ЦНАП 08400, Україна, Київська обл., м. Переяслав, вул. Б.Хмельницького, 27/25  
2. Інформація щодо режиму роботи ЦНАП Пн, Ср., Чт., Пт.: з 9.00 до 16.00; Вт. до 20.00;

Вихідний: Сб.,Нд.

 
3. Тел/факс (довідки), адреса ел. пошти та веб-сайт тел.: (04567) 5-15-09, e-mail: phmcnap@gmail.com; офіційний веб-сайт http://phm.gov.ua  

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4. Закони України Про  місцеве самоврядування в Україні,

Про охорону дитинства

5. Акти Кабінету Міністрів України Постанови від 05.04.2017 №268 «Про затвердження Порядку надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок  воєнних дій та збройних конфліктів», від 24.09.2008 №866 «Питання діяльності органів опіки та піклування, пов’язаної із захистом прав дитини»
6. Акти ЦОВВ
7. Акти місцевих ОВВ/органів місцевого самоврядування Рішення міської ради «Про затвердження переліку адміністративних послуг»

Умови отримання адміністративної послуги

8. Підстава для одержання адміністративної послуги Заява та документи відповідно до переліку
9. Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а

також вимоги до них

1. Заява, форма додається

2. Копія свідоцтва про народження дитини або іншого документа, що посвідчує особу дитини;

3. Копія документа, що посвідчує особу заявника (паспорт);

4. Копія документа, що підтверджує повноваження законного представника дитини (у разі коли дитина постійно проживає/перебуває у закладі охорони здоров’я, закладі освіти або іншому дитячому закладі, – документа, що підтверджує факт перебування дитини в такому закладі) або родинні стосунки між дитиною та заявником або повноваження представника органу опіки та піклування.

5. Копія довідки про взяття дитини на облік як внутрішньо переміщеної особи або документа, що підтверджує проживання/перебування дитини в населеному пункті, на території якого здійснювалася антитерористична операція.

(У разі відсутності цих документів, доказами підтвердження її місця проживання/перебування в населеному пункті, на території якого здійснювалася антитерористична операція, можуть бути відомості, які містяться в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно, або документи про право власності батьків або дитини на рухоме чи нерухоме майно, свідоцтво про базову загальну середню освіту, або атестат про повну загальну середню освіту, або документ про професійно-технічну освіту, або табель успішності, або учнівський квиток, або медичні документи, або свідоцтво про народження дитини.)

6. За обставин, коли:

6.1. Дитина зазнала поранень, контузій, каліцтва 

– виписки з медичної картки дитини або консультаційного висновку спеціаліста, видані після медичного обстеження та лікування дитини в закладах охорони здоров’я та науково-дослідних установах, визначених МОЗ, із зазначенням діагнозу згідно з Міжнародною класифікацією хвороб та споріднених проблем здоров’я десятого перегляду, отриманих у період здійснення антитерористичної операції .

6.2. Дитина зазнала фізичного, сексуального насильства, була викрадена або незаконно вивезена за межі України, залучалася до участі у діях воєнізованих чи збройних формувань, незаконно  утримувалася, у тому числі в полоні

– копії заяви про вчинення щодо дитини кримінального правопорушення або про залучення дитини до провадження як потерпілої, зареєстрованої в установленому порядку у відповідних правоохоронних органах;

– витягу з Єдиного реєстру досудових розслідувань про відкриття кримінального провадження (незалежно від результатів досудового розслідування) за зазначеною заявою про вчинення злочину щодо дитини в зоні воєнних дій та збройних конфліктів;

висновку експерта за результатами судової експертизи (за наявності), проведеної в ході досудового розслідування в кримінальному провадженні, якою встановлено факти фізичного, сексуального насильства щодо дитини внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів.

6.3. Дитина зазнала психологічного насильства:

– висновок оцінки потреб сім’ї (особи) у соціальних послугах, підготовлений центром соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді за формою, затвердженою Мінсоцполітики;

– копія посвідчення з написом «Посвідчення члена сім’ї загиблого», якщо дитина отримала статус відповідно до Порядку надання статусу особи, на яку поширюється чинність Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», деяким категоріям осіб, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23 вересня 2015 № 740;

– копія свідоцтва про смерть та копія документа, що підтверджує загибель особи в населеному пункті, на території якого здійснювалася антитерористична операція, або копія документа, що підтверджує смерть особи внаслідок поранення, контузії, каліцтва, отриманих у зазначеному населеному пункті у період здійснення антитерористичної операції, у разі загибелі батьків дитини або одного з них – із числа цивільних осіб

10. Порядок та спосіб подання документів для адмінпослуги Подання необхідних документів до центру надання адміністративних послуг та реєстрація заяви.
11. Платність адмінпослуги Безкоштовно
12. Строк надання адміністративної послуги 30 днів від дня прийняття документів. В разі неможливості виконання у такий строк – після першого засідання  колегіального органу  
13. Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги Відсутність документів, визначених в п. 9  
14. Результат надання адміністративної послуги Прийняття рішення міської ради або надання письмової відповіді заявнику  
15. Способи отримання відповіді (результату)  Отримує особисто або через законного представника  
16. Примітка    
         

Керуюча справами виконкому                                                                                           Тетяна ГИЧ