Додаток

до рішення виконкому

Переяславської міської ради

від 20.12.2022 № 324-25

Інформаційна картка № 2.11

Надання рішення про  надання  дозволу бабі, діду, іншим родичам дитини

забрати її з пологового будинку або іншого закладу охорони здоров’я,

якщо цього не зробили батьки дитини

 (назва адміністративної послуги)

Служба у справах дітей та сім’ї  Переяславської міської ради

(найменування суб’єкта надання адміністративної послуги)

Інформація про центр надання адміністративних послуг

 
Найменування ЦНАП, в якому здійснюється обслуговування суб’єкта звернення Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Переяславської міської ради  
1. Місцезнаходження ЦНАП 08400, Україна, Київська обл., м. Переяслав,

 вул. Б.Хмельницького, 27/25

 
2. Інформація щодо режиму роботи ЦНАП Пн, Ср., Чт., Пт.: з 9.00 до 16.00; Вт. до 20.00;

Вихідний: Сб.,Нд.

 
3. Телефон/факс (довідки), адреса ел. пошти та веб-сайт ЦНАП тел.: (04567) 5-15-09, e-mail: phmcnap@gmail.com; офіційний веб-сайт http://phm.gov.ua  

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4. Закони України «Про місцеве самоврядування в Україні», Сімейний кодекс України, «Про охорону дитинства»
5. Акти Кабінету Міністрів України Постанова від 24.09.2008 № 866 «Питання діяльності органів опіки та піклування, пов’язаних з захистом прав дитини»
6. Акти ЦОВВ
7. Акти місцевих ОВВ/органів місцевого самоврядування Рішення міської ради «Про затвердження переліку адміністративних послуг»

Умови отримання адміністративної послуги

8. Підстава для одержання адміністративної послуги Заява та документи відповідно до переліку
9. Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а

також вимоги до них

1. Заява подається на ім’я міського голови у довільній формі; 

2. Копія паспорта заявника;

3. Копії документів, що підтверджують родинний зв’язок;

4. Висновок про стан здоров’я заявника (додаток);

5. Довідка з медичного закладу про народження дитини;

7. Довідка з поліції про перебування/неперебування заявника та осіб, які проживають з ним, на профілактичному обліку (запит адвоката) ;

8.Довідка з місця роботи про доходи за останні 6 місяців (для приватних підприємців – копія декларації);

9.Характеристика з місця роботи (для підприємців та непрацюючих –від депутата);

10.Акт обстеження житлово-побутових умов проживання заявника (обстеження проводиться депутатом);

11.Довідка про склад сім’ї та реєстрацію.

10. Порядок та спосіб  подання документів адмінпослуги Подання необхідних документів до центру надання адміністративних послуг та реєстрація заяви
11. Платність адмінпослуги Безкоштовно
12. Строк надання адміністративної послуги 30 днів від дня прийняття документів В разі неможливості виконання у такий строк – після першого засідання  колегіального органу по  закінченню терміну  
13. Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги Наявність загроз заподіяння шкоди життю, здоров’ю та моральному вихованню дитини. Відсутність документів, передбачених п. 9  
14. Результат надання адміністративної послуги Видача рішення про надання дозволу бабі, діду, іншим родичам дитини забрати її з пологового будинку або іншого закладу охороши здоров’я, якщо цього не зробили батьки дитини  
15. Способи отримання відповіді (результату) Особисто або через законного представника  
16. Примітка    
         

Керуюча справами виконкому                                                                                    Тетяна ГИЧ