Додаток

до рішення виконкому

Переяславської міської ради

від 20.12.2022 № 324-25

Інформаційна картка № 2.9

 Надання висновку та рішення

 про доцільність/недоцільність позбавлення батьків батьківських прав

 (назва адміністративної послуги)

Служба у справах дітей та сім’ї Переяславської міської ради

(найменування суб’єкта надання адміністративної послуги)

Інформація про центр надання адміністративних послуг

 
Найменування ЦНАП де  обслуговується суб’єкт звернення Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Переяславської міської ради  
1. Місцезнаходження ЦНАП 08400, Україна, Київська обл., м. Переяслав,

 вул. Б.Хмельницького, 27/25

 
2. Інформація щодо режиму роботи ЦНАП Пн, Ср., Чт., Пт.: з 9.00 до 16.00; Вт. до 20.00;

Вихідний: Сб.,Нд.

 
3. Телефон/факс (довідки), адреса ел. пошти та веб-сайту ЦНАП тел.: (04567) 5-15-09, e-mail: phmcnap@gmail.com; офіційний веб-сайт http://phm.gov.ua  

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4. Закони України «Про місцеве самоврядування в Україні», Сімейний кодекс України, «Про охорону дитинства»
5. Акти Кабінету Міністрів України Постанова від 24.09.2008 № 866 «Питання діяльності органів опіки та піклування, пов’язаних з захистом прав дитини»
6. Акти ЦОВВ
7. Акти місцевих ОВВ/ органів місцевого самоврядування Рішення міської ради «Про затвердження переліку адміністративних послуг»

 

Умови отримання адміністративної послуги

8. Підстава для одержання адмінпослуги Заява та документи відповідно до переліку
9. Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них 1. Заява на ім’я міського голови у довільній формі; 

2. Копія паспорта заявника;

3. Копія свідоцтва про народження дитини;

4. Копія свідоцтва про одруження (розлучення) батьків дитини;

5. Довідка про склад сім’ї батька/матері;

6.  Довідка про склад сім’ї та реєстрацію батька/матері та дитини;

7. Довідка з поліції про перебування/неперебування батьків на профілактичному обліку ( запит адвоката);

8. Довідка про перебування/неперебування  на обліку в центрі зайнятості (запит адвоката);

 9. Довідка з місця навчання чи перебування дитини;

10. Інформація з навчального закладу, де навчається дитина, про участь батька/матері у вихованні дитини;

11. Довідка з лікарні про перебування/неперебування батьків на обліку у лікаря-нарколога, психіатра (запит адвоката);

12. Довідка з місця роботи про доходи за останні 6 місяців того з батьків, відносно якого буде прийматися рішення про позбавлення батьківських прав (для приватних підприємців – копія декларації);

13. Характеристика з місця роботи батьків дитини (для підприємців та непрацюючих – від депутата);

14. Акт обстеження житлово-побутових умов проживання дитини та того з батьків, відносно якого буде прийматися рішення про позбавлення батьківських прав (обстеження проводиться депутатом); 

15. Довідка про стан сплати аліментів (у разі призначення );

16. В окремих випадках – копії :

– витягу ВДРАЦС про народження дитини із зазначенням відомостей про батька дитини відповідно до  частини 1 статті 135 Сімейного кодексу України;

–            свідоцтва про смерть одного з батьків.

10. Порядок та спосіб  подання документів для отримання адмінпослуги Подання необхідних документів до центру надання адміністративних послуг та реєстрація заяви.
11. Платність  адмінпослуги Безкоштовно
12. Строк надання адміністративної послуги 30 днів від дня прийняття документів. В разі неможливості виконання у такий строк – після першого засідання  колегіального органу по  закінченню терміну  
13. Перелік підстав для відмови у наданні адмінпослуги Відсутність документів, передбачених п. 9  
14. Результат надання адмінпослуги Видача висновку та рішення про доцільність/недоцільність  позбавлення батьківських прав

 

 
15. Способи отримання відповіді (результату) Отримує особисто або через законного представника  
16. Примітка    
         

Керуюча справами виконкому                                                                                    Тетяна ГИЧ