Додаток

до рішення виконкому

Переяславської міської ради

від 20.12.2022 № 324-25

Інформаційна картка № 2.8

 Надання рішення щодо визначення місця проживання дитини

 (назва адміністративної послуги)

Служба у справах дітей та сім’ї Переяславської міської ради

(найменування суб’єкта надання адміністративної послуги)

Інформація про центр надання адміністративних послуг

 
Найменування ЦНАП, в якому здійснюється обслуговування суб’єкта звернення Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Переяславської міської ради  
1. Місцезнаходження центру надання адміністративних послуг 08400, Україна, Київська обл., м. Переяслав,

вул. Б.Хмельницького, 27/25

 
2. Інформація щодо режиму роботи ЦНАП Пн, Ср., Чт., Пт.: з 9.00 до 16.00; Вт. до 20.00;

Вихідний: Сб.,Нд.

 
3. Телефон/факс (довідки), адреса ел. пошти та веб-сайт ЦНАП тел.: (04567) 5-15-09, e-mail: phmcnap@gmail.com; офіційний веб-сайт http://phm.gov.ua  

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4. Закони України Про місцеве самоврядування в Україні Сімейний кодекс України Про охорону дитинства Про забезпечення організаційно-правових умов соціального захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування
5. Акти Кабінету Міністрів України Постанова від 24.09.2008 року № 866 «Питання діяльності органів опіки та піклування, пов’язаних з захистом прав дитини»
6. Акти ЦОВВ
7. Акти місцевих органів виконавчої влади/органів місцевого самоврядування Рішення міської ради «Про затвердження переліку адміністративних послуг»

Умови отримання адміністративної послуги

8. Підстава для одержання адміністративної послуги Заява та документи відповідно до переліку
9. Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а

також вимоги до них

1. Заява подається на ім’я міського голови у довільній формі;

2. Заява дитини (з 14 років);

3. Копію свідоцтва про народження дитини.

4. Копія свідоцтва про одруження батьків ( за наявності);

5. Копія свідоцтва про розлучення батьків ( за наявності);

6. Копія свідоцтва про встановлення батьківства ( за наявності);

7. Копія паспорта заявника;

8. Довідка з поліції про перебування/неперебування батьків  на профілактичному обліку (запит адвоката);

9. Акт матеріально-побутових умов проживання заявника (обстеження проводиться депутатом);

10. Довідка з юстиції про стан сплати аліментів (у разі призначення аліментів);

11. Довідка про заробітну плату за останні шість місяців або копія декларації про доходи за попередній календарний рік, засвідчена органом державної податкової служби;

12. Довідка про склад сім’ї (по паспорту);

13. Характеристика з місця роботи (для непрацюючих – за місцем проживання від депутата);

14. Висновок про  стан здоров’я заявника (додаток);

15. Довідки про склад сім’ї та реєстрацію батьків та дитини;

16. Інформація з навчального закладу, який відвідує дитина, про участь батьків у вихованні дитини;

17. Довідка про стан здоров’я членів сім’ї, які проживають разом з заявником (додаток).

10. Порядок та спосіб  подання документів для отримання адміністративної послуги подання необхідних документів до центру надання адміністративних послуг та реєстрація заяви..
11. Платність адмінпослуги безкоштовно
12. Строк надання адміністративної послуги 30 днів від дня прийняття документів В разі неможливості виконання у такий строк – після першого засідання  колегіального органу по  закінченню терміну  
13. Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги Наявність загроз заподіяння шкоди життю, здоров’ю та моральному вихованню дитини. Відсутність документів, передбачених п. 9  
14. Результат надання адміністративної послуги Видача рішення про визначення місця проживання дитини   
15. Способи отримання відповіді (результату) Отримує особисто або через законного представника  
16. Примітка    
         

Керуюча справами виконкому                                                                                    Тетяна ГИЧ