Додаток

до рішення виконкому

Переяславської міської ради

від 20.12.2022 № 324-25

Інформаційна картка № 2.6          

Надання висновку та рішення щодо участі у вихованні дитини

того з батьків, хто проживає окремо від неї

 (назва адміністративної послуги)

Служба у справах дітей та сім’ї  Переяславської міської ради

(найменування суб’єкта надання адміністративної послуги)

Інформація про центр надання адміністративних послуг

 
Найменування ЦНАП, де обслуговується суб’єкт звернення Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Переяславської міської ради  
1. Місцезнаходження ЦНАП 08400, Україна, Київська обл., м. Переяслав,

 вул. Б.Хмельницького, 27/25

 
2. Інформація щодо режиму роботи ЦНАП Пн, Ср., Чт., Пт.: з 9.00 до 16.00; Вт. до 20.00;

Вихідний: Сб.,Нд.

 
3. Телефон/факс (довідки), адреса ел. пошти та веб-сайт ЦНАП тел.: (04567) 5-15-09, e-mail: phmcnap@gmail.com; офіційний веб-сайт http://phm.gov.ua  

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4. Закони України Про місцеве самоврядування в Україні, Сімейний кодекс України, Про охорону дитинства
5. Акти Кабінету Міністрів України Постанова від 24.09.2008 № 866 «Питання діяльності органів опіки та піклування, пов’язаних з захистом прав дитини»
6. Акти ЦОВВ
7. Акти місцевих ОВВ/ органів місцевого самоврядування Рішення міської ради «Про затвердження переліку адміністративних послуг»

Умови отримання адміністративної послуги

8. Підстава для одержання адміністративної послуги Заява та документи відповідно до переліку
9. Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а

також вимоги до них

1. Заява на ім’я міського голови у довільній формі; 

2.Копія паспорта заявника;

3. Копія свідоцтва про народження дитини;

4. Копія свідоцтва про одруження ( розлучення) батьків дитини;

5. Довідка про склад сім’ї ( по паспорту);

6. Довідка про склад сім’ї та реєстрацію;

7. Довідка з поліції про перебування/неперебування заявника та осіб, які проживають з ним,  на профілактичному обліку ( запит адвоката);      

8. Довідка з місця роботи про доходи за останні 6 місяців (для  приватних підприємців копія декларації);

9. Довідка про перебування/неперебування на обліку в центрі зайнятості для непрацюючих ( запит адвоката);

10. Характеристика з місця роботи (для підприємців–від депутата);

11. Акт обстеження житлово-побутових умов проживання заявника (обстеження проводиться депутатом); 

12. Довідка про стан сплати аліментів (у разі призначення );

13. Висновок про стан здоров’я заявника (додаток)

14.Висновок про стан здоров’я всіх, хто проживає разом із заявником (додаток).

10. Порядок та спосіб  подання документів для отримання адмінпослуги подання необхідних документів до центру надання адміністративних послуг та реєстрація заяви.
11. Платність адмінпослуги безкоштовно
12. Строк надання адміністративної послуги 30 днів від дня прийняття документів В разі неможливості виконання у такий строк – після першого засідання  колегіального органу по  закінченню терміну  
13. Перелік підстав для відмови надання адмінпослуги Наявність загроз заподіяння шкоди життю, здоров’ю та моральному вихованню дитини. Відсутність документів передбачених п. 9  
14. Результат надання адмінпослуги  Видача висновку про доцільність/недоцільність участі у вихованні дитини того з батьків, хто проживає окремо від неї  
15. Способи отримання відповіді (результату)  Отримує особисто або через законного представника  
16. Примітка    
         

Керуюча справами виконкому                                                                                    Тетяна ГИЧ